hjemmeside
Fra : Mr. Nobody

Dato : 05-06-02 17:59

Nu er der efterhånden kommet så mange billeder på min hjemmeside om min
datter, så nu vil jeg da lige vise hende frem igen. Nu man er derinde kan
man jo lige vurdere hvad man synes er godt eller dårligt og skrive tilbage
om det hvis man har lyst

Kim

Med Cecilie´s egne ord:
oopklæ,m.pøæl r ffgtrsxzcfgytuyjhmjkjk

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 05-06-02 18:27

"Mr. Nobody" <delfol@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man jo lige vurdere hvad man synes er godt eller dårligt og skrive tilbage

Tjohhhhh, den ser da ikke så dårlig ud

hehe

Måske en itsy bitsy tini winy lille link ville være på sin plads

hamselv herfra

Fra : Mr. Nobody

Dato : 05-06-02 20:30

Hmm...Detaljer......Hvem har brug for et link??? Kan I da ikke selv regne ud
hvor den er henne?? -*G*

http://delfol.homepage.dk

Så skulle det vist være iorden

Kim