Re: Suzuki fz50!
Fra : Morten Holm

Dato : 05-06-02 15:12

hey!

jeg har en suzuki fz50 som jeg lige har puttet oilie på... altså nede i
selve motoren!

men nu køre den ad helveds til..... hvordan kan det være og hvad skal jeg
gøre for den kommer til at køre normalt igen!?

PÅ forhånd tak!

Mvh.
Morten
miniholm@hotmail.com
Medlem af TNKD.

Fra : Thomas B

Dato : 05-06-02 16:59

"Morten Holm" <miniholm@mailme.dk> wrote in message
> [...]
>
> men nu køre den ad helveds til..... hvordan kan det være og hvad skal jeg
> gøre for den kommer til at køre normalt igen!?

Hvormeget olie har du hældt på ?. Der skal kun 1/2 l. til

mvh. Thomas

Fra : Morten Holm

Dato : 05-06-02 17:26

JEG har nok puttet 1½ liter i!
Den var heller ikke tømt før!
Hvordan kan man se når den er fyldt ½ op?

--
Mvh.
Morten

Fra : Thomas B

Dato : 05-06-02 23:02

> JEG har nok puttet 1½ liter i!
> Den var heller ikke tømt før!
> Hvordan kan man se når den er fyldt ½ op?
>

> --
> Mvh.
> Morten
> miniholm@hotmail.com
> Medlem af TNKD.

hvis du har heldt 1,5 litter på kan jeg godt forstå at den køre underligt
det er alt formeget. Vi er egnig om at der et MOTOR olie ikke. Der står så
vidt jeg husker også 500ml på selve olie skjoldet. Find en stor bakke eller
dunk som kan rumme den olie du har heldt på. skrug derefter bundpropen af og
aftap alt olien.og fyld en ny halv liter på igen Husk selvfølgelig at skruge
bundpropen igen inden du fylder en halv litter på igen.

mvh. Thomas