Bleer
Fra : Rikse

Dato : 05-06-02 08:52

Min datter på 3 år er høj, men normalvægtig, vejer ca.16 kg. Hun bruger
stadig ble om dagen, Huggies. Men de virker bare alt for små i bredden,
selvom de skulle kunne klare op til 22 kg barn. Jeg gider ikke skal kæmpe
mig igennem hele blemarkedet, så hvis nogen med samme problem kunne komme
med forslag til alternative blemærker?

Rikke T.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 05-06-02 09:06

Hej Rikke.
Vi har en dreng på 4 år og ca 21 kilo som bruger ble om natten. Dem vi
bruger er nogle fra Aldi der hedder Vibelle. Den blå pakning. Selvom det er
i kategorien billig bleer har vi endnu ikke haft nogle "oversvømmelser "
HIlsen Brian
Rikse <tofting@e-mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:yqjL8.18271$N46.814041@news010.worldonline.dk...

Fra : John Witt

Dato : 05-06-02 12:42

Hej,

Vi mener også helt klart at Vibelle fra Aldi er suverent de bedste til
prisen.

John-far-til-2

Fra : Lene Thorup

Dato : 05-06-02 12:32

Hej Rikke

Min datter er også 3 år - og vejer netop 16 kilo.

Vi køber Vibelle fra Aldi. De sidder godt, og koster lidt mindre end de
"populære".

Vi har ingen problemer med at størrelse m.m.

Hilsen