Plastic akvarium
Fra : Claus Jungersen

Dato : 04-06-02 21:43

Hejsa NG'ere.
Jeg kunne godt tænke mig et akvarie på 150cm x 50 cm (og ca. 40cm højt).

Skal man købe sådan et i glas koster (det så vidt jeg ved) en bondegård.

Kan man få plastic-akvarier i den størrelse i plastic?

Det er til mus og IKKE fisk

Hilsen
Claus Jungersen

Fra : Carsten Gall

Dato : 04-06-02 23:55

Claus Jungersen <clausjungersen@clausjungersen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:adj8ou$cfo$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Skal man købe sådan et i glas koster (det så vidt jeg ved) en bondegård.
>
> Kan man få plastic-akvarier i den størrelse i plastic?

nej de laves ikke i den størrelse!

Prøv da at se om du ikke kan finde et brugt akvarie!
et akvarie på 530 liter er 160x50x55
400 liter 160x50x50
325 liter 130x50x50

Carsten

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 05-06-02 06:33

Som karsten sige, så køb et i glas, du vil nemlig med stor sikkerhed opleve
at musene begynder at gnave i plastikken.
Så prøv at søg på www.dba.dk eller kig i dk.marked.privat.dyr og
dk.marked.privat.dyr.akvarium

Og når du ikke har behov for et som hedder Akvastabil eller et andet dyrt
navn, kan du forvente de ligger fra 1,5kr til 2,5kr pr. litter, måske
billigere, hvis folk skal hurtig af med det.

Men fortæl lige hvor du bor, for i Nordjylland kender jeg da et par steder
du kan besøge, hvor de har nogen af slagsen.

Leo
http://dk.danban.com/advocate/e80b1a1a96ee6ae008bdbbb071b1629f