Abit BH6 revision 1.1 købes
Fra : Søren Grønning

Dato : 04-06-02 12:27

Hej alle,

Jeg ved dette nok (måske) ikke er det rette sted for denne posting, men
håber samtidig I vil bære over med mig for denne gangs skyld... :)

Mit gode pålidelige Abit BH6 er gået I graven, og jeg søger derfor et
nyt....

Kan én af jer hjælpe?

Mvh,

Søren G.

Fra : Devast8or

Dato : 04-06-02 12:53

Prøv i news:dk.marked.privat.edb, der har du nok mere held med dig :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : raven

Dato : 04-06-02 14:06

On Tue, 04 Jun 2002 13:27:24 +0200, Søren Grønning
> [...]

>håber samtidig I vil bære over med mig for denne gangs skyld... :)
>
>Mit gode pålidelige Abit BH6 er gået I graven, og jeg søger derfor et

Ikke lige med en Abit slot1

www.demoshop.dk er der adskillige Iwill slot1 bundkort, f.eks.
bd-100 plus til 680 kr, eller bs-100 til 470 kr.

Bd-100 plus tager coppermines med en slocket til 12x multiplier og
understøtter også fsb 133.
Bs-100 er et bundkort m. scsi. Begge har 440BX chipset.

http://support.iwill.net/index_e.html

mvh

John