er det rigtigt?
Fra : ku744

Dato : 04-06-02 09:43

er det rigtigt at nokia tlf fra 3210 og nedefter kan låses op med datakabel
fra thansen og fra 33xx og nyere skal der bruges flasherkabel? Har prøvet
alt for at unlocke en 3310 med et m/fbus datakabel uden held. Kun logoer osv
kan redigeres. Eller er det bare mig der gør det forkert?

Fra : Brian Fisker

Dato : 04-06-02 12:15

"ku744" <ku744@kursus.viborhs.dk> wrote in message
> [...]
logoer osv
> kan redigeres. Eller er det bare mig der gør det forkert?

Indtil for kort tid siden, har det været sådan:
3210 fra og med version 5.28 og nedefter kan låses op med datakabel.
3210 med version 5.31, 5.36 og 6.00 skal flashes. Ligeledes skal alle
nyere telefoner flashes.

På det seneste, har der været snak om, at programmet Knok22 kan låse
3310 (ved ikke med andre) telefoner op kun ved brugaf et datakabel
(M-Bus kabel). Personligt har jeg endnu ikke forsøgt mig med Knok22, da
det virker fint hos mig med den "gamle metode".

\Mandal

Fra : Ole Olsen

Dato : 04-06-02 12:24

ver 5.47 kan låses op med knok22 via et datakabel....

Fra : Thomas

Dato : 04-06-02 12:51

Okay. Tænkte nok i guruer havde et svar. Synes bare ikke jeg kan få
forbindelse til tlf med knok22. Har prøvet både M og Fbus. Men logomanager
og andre kan fint læse tlf. bruger windowsXP, ved ikke om det har noget at
sige?

Fra : Mr'eN

Dato : 04-06-02 15:08

Til knok skal du bruge mbus, og hvis det skal køre under win2000 eller
xp skal du bruge et program sammen med der hedder userport...

\nielsen