rygning af fisk
Fra : Brian Bertelsen

Dato : 03-06-02 18:09

Hej NG

jeg er på ud kik efter en tegning på en ryge oven men har ikke kune finde en
sådan på nette
er der nogle af jer der kender en side hvor jeg kan finde hvad jeg søger ???

på forhånd tak for hjælpen

Brian Bertelsen

Fra : Niels Olsen

Dato : 03-06-02 19:52

Hej

Prøv at kigge i det nye numer af bladet "Gør det selv". Måske du kan se det
samme på www.goerdetselv.dk
Den ser ud til at være rigig god, og jeg regner med selv at bygge en så jeg
kan få nyrøgede bornholmere.

MVH Niels

Fra : Claudia M. Nielsen

Dato : 05-06-02 09:10

Hej Brian

Du kunne prøve at kikke på denne her side
http://home19.inet.tele.dk/erik-andersen/

Mvh
Claudia M. Nielsen