ASUS P4S533
Fra : Amazing Pudding

Dato : 03-06-02 18:02

Lige et hurtigt spørgsmål: Jeg har købt et ASUS P4533 og en PIV NW 1,6. Har
installeret WIN XP. Er der nogen specielle filer der skal/bør installeres?
Kan se at der findes en SIS AGP driver og diverse Intel drivere.

A.P.

Fra : JD

Dato : 03-06-02 19:33

Da jeg installerede SiS Agp 1.09f driverne, fik jeg ca. 1000 flere points i
3dMarkSE.
Så noget hjælper de da...
JD

Fra : Amazing Pudding

Dato : 03-06-02 21:57

> Da jeg installerede SiS Agp 1.09f driverne, fik jeg ca. 1000 flere points
> 3dMarkSE.
> Så noget hjælper de da...
> JD

Har just installeret den. Øv, det gjorde sært nok ingen forskel på min
3DMark score. Men tak alligevel.

A.P.

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 04-06-02 14:55

Amazing Pudding wrote:

> Har just installeret den. Øv, det gjorde sært nok ingen forskel på min
> 3DMark score. Men tak alligevel.

ikke hvis du installerede de Intel drivere du snakkede om i første omgang..