? om HP DeskJet printer
Fra : Lars Lund

Dato : 09-02-01 17:12

Jeg skal udskifte en nedslidt HP DeskJet 870 på et kontor.

Mit spørgmsål er ganske simpel om en HP DeskJet 970Cxi (lpt) kan
fungere med driveren fra 870'eren eller evt. de nyere drivere til 895.

Miljøet er nu Warp 4.0. Men vil senere blive til eCS.

Jeg behøver ikke anfefalinger af alle mulige andre mærker. Strategien på
printersiden er valgt til at være HP.

--

\lars

Fra : Knud Berggreen

Dato : 09-02-01 19:50

In <3A8416E2.3B885B5D@larslund.dk>, on 02/09/2001
at 05:12 PM, Lars Lund <ll@larslund.dk> said:

>Jeg skal udskifte en nedslidt HP DeskJet 870 på et kontor.

>Mit spørgmsål er ganske simpel om en HP DeskJet 970Cxi (lpt) kan
>fungere med driveren fra 870'eren eller evt. de nyere drivere til 895.

Jeg kan godt nok ikke svare helt sikkert, men jeg tror faktisk at du skal have
en driver som dækker den serie den aktuelle printer kommer fra.

/Knud

Fra : Lars Lund

Dato : 09-02-01 22:12

Knud Berggreen wrote:

> Jeg kan godt nok ikke svare helt sikkert, men jeg tror faktisk at du skal have
> en driver som dækker den serie den aktuelle printer kommer fra.

Da HP1120c(A3) kom var der ingen problemer med at anvende 870 driveren også i A3
sammenhænge. Det er derfor jeg *håber* 970 kører med 870.

--

\lars

Fra : Morten, Marc, Carl-E~

Dato : 12-02-01 12:12

Jeg har selv haft stor succes med at køre en 930C som en eller anden HP-farveprinter.

Morten