Problemer med RecordSet
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 03-06-02 00:01

Hej alle. Jeg opretter et RecordSet i et komponent på følgende måde:

sResult = Split(sResult, vbCrLf)

'# Opret Recordset
Set rs = CreateObject("ADODB.RecordSet")
With rs.Fields
.Append "From", 202, 255, adFldIsNullable
.Append "Newsgroups", 202, 500, adFldIsNullable
.Append "Subject", 202, 300, adFldIsNullable
.Append "References", 202, 1000, adFldIsNullable
.Append "Date", 202, 100, adFldIsNullable
.Append "Message-ID", 202, 200, adFldIsNullable
End With
rs.Open

For i = 0 To UBound(sResult)
rs.AddNew
rs("Message-ID") = sResult(i)
Next

rs.MoveFirst
'# /Opret RecordSet

Headers = rs

Herefter sætter jeg et recordset i min ASP fil til at være ligmed Headers.
Hvis jeg udskriver rs.RecordCount får jeg det korrekte antal, hvis jeg
udskriver rs("Message-ID") får jeg en værdi. Men jeg kan ikke bruge Do Until
rs.EOF, den siger at objektet ikke understøtter EOF, hvad er der galt? Jeg
kan ikke i mit asp script sige rs.CursorType = x, det brokker den sig også
over, hvordan klarer jeg det?

Mvh Mark

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 04-06-02 00:23

> [...]
> kan ikke i mit asp script sige rs.CursorType = x, det brokker den sig også

Fandt selv løsning, glemte Set.

/Mark