Printerproblem...
Fra : Lauridsen

Dato : 02-06-02 10:14

Hej
Jeg har en OKI 4w som jeg gerne vil have til at fungere under WinXP Pro.
Driveren fra Oki.com, kan jeg ikke få til at virke...

Nogen der kan hjælpe ?

/Lars

Fra : Gevaldi

Dato : 02-06-02 10:49

In article <adcnkp$br6$1@sunsite.dk>, dsl30271@vip.cybercity.dk skrev...
> Hej
> Jeg har en OKI 4w som jeg gerne vil have til at fungere under WinXP Pro.
> Driveren fra Oki.com, kan jeg ikke få til at virke...

http://www.oki.dk/fcgi-
bin/page.fcgi?pageId=6&countryId=117&baseCountryId=1&status=Live&charset
Id=1

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : Lauridsen

Dato : 02-06-02 14:58

> http://www.oki.dk/fcgi-
> bin/page.fcgi?pageId=6&countryId=117&baseCountryId=1&status=Live&charset
> Id=1

Jeg takker, men hvis du kigger efter er det præcist den samme driver, som
kan hentes på oki.com.

Andre forslag ?

/Lars

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 02-06-02 14:59

Lauridsen wrote:

> Jeg har en OKI 4w som jeg gerne vil have til at fungere under WinXP Pro.
> Driveren fra Oki.com, kan jeg ikke få til at virke...

Det får du svjh aldrig til at virke

Det lille w betyder, at driveren laver alt arbejdet,
så indmaden i printeren er reduceret til et minimum.

Og der skrives ikke drivere til dem udover til W9X.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Lauridsen

Dato : 02-06-02 15:39

> Det får du svjh aldrig til at virke
>
> Det lille w betyder, at driveren laver alt arbejdet,
> så indmaden i printeren er reduceret til et minimum.
>
> Og der skrives ikke drivere til dem udover til W9X.

Så får jegs gu kæresten på nakken... damn

/Lars

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 02-06-02 16:46

On Sun, 2 Jun 2002 11:14:05 +0200, "Lauridsen"
<dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har en OKI 4w som jeg gerne vil have til at fungere under WinXP Pro.
>Driveren fra Oki.com, kan jeg ikke få til at virke...

Der findes en NT driver som virker fint under Windows 2000. Mon ikke
den kan bruges under XP?

Mvh. Kim S. Poulsen