Softwareudviklings datterselskab i Skt Pet~
Fra : Thomas

Dato : 02-06-02 04:54

Jeg søger en virksomhed som er interesseret i at etablere eget
softwareudviklings datterselskab i Skt. Petersborg i Rusland.

Jeg kan tilbyde rekruttering af rette medarbejdere, udvælgelse og leje af
lokaler, juridisk oprettelse, osv osv. Altså alle praktiske opgaver
forbundet med projektet.

Jeg har tidligere arbejdet i Skt. Petersborg og har alle de nødvendige
lokale kontakter. Jeg taler også sproget. Er i øvrigt (snart) Cand Merc
Managment of Technology fra Handelshøjskolen i København.

Alle henvendelser besvares seriøst.

Thomas Kauders

tkauders@hotmail.com

28181429

(P.S. ked af hvis beskeden ikke hører helt hjemme i denne gruppe...men det
er så tæt på det kommer...)

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-06-02 07:22

"Thomas" <furburger@pisem.net> skrev....

> Alle henvendelser besvares seriøst.

En hotmail adresse og et taletidsmobilnummer nærmest gløder af
seriøsitet.

> (P.S. ked af hvis beskeden ikke hører helt hjemme i denne
> gruppe...men det er så tæt på det kommer...)

At du ikke kan finde ud af at benytte usenet er en ting, men ligefrem
reklamere med det....

Don't quitski your daytime jobski.

FUT: mudderet.

--