Gynge
Fra : Funnyboy

Dato : 02-06-02 00:33

Hej i gruppen

Vi er et par der går og overvejer at købe os en gynge for lidt afveksling i
sexlivet. Men vi kan ikke rigtig finde ud af hvilken model der er den
bedste.
Er der nogen der har erfaring med en?
Evt. hvor man køber den bedste kvalitet og hvilket materiale den evt. skal
være lavet i.
Osv. osv. osv.
Bare kom med en masse gode råd for det er i jo gode til kan jeg se.

Venlig hilsen

Funnyboy

Fra : Bo Warming

Dato : 02-06-02 01:41

"Funnyboy" <Funnyboy@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Vi er et par der går og overvejer at købe os en gynge for lidt afveksling
> sexlivet.
Hvis du er superstærk og udholdende, så er det måske en god ide at skubbe
din gynge- eller hængekøje-ophængte kvinde frem og tilbage i lang tid.

Et gynækologleje, hvor man lige er ud for hinanden, er vist en bedre løsning
for normale mennesker, der kan lide at trække samlejet i langdrag og have
det lidt mageligt (evt spise og drikke og snakke imens)

Men de fleste af disse er noget leddeløst bras, og et solidt bord man saver
et hak i, er en god løsning.

Fra : Chokmah

Dato : 02-06-02 05:41

On Sun, 2 Jun 2002 01:32:59 +0200, "Funnyboy"
> [...]

>Er der nogen der har erfaring med en?
>Evt. hvor man køber den bedste kvalitet og hvilket materiale den evt. skal

Puhh spørg Nicholai eller kik på han hjemmeside/ r
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

MvH
Bo
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Jacob Kaagaard

Dato : 02-06-02 20:47

> [...]
> Er der nogen der har erfaring med en?
> Evt. hvor man køber den bedste kvalitet og hvilket materiale den evt. skal

Hej,

Du mener sådan en "sling" a la en hængekøje? Man kan købe den slags i diverse danske webshops.. www.sexshop.dk har vist et par stykker... men det kræver vist et solidt loft (afhængigt af den hængenes vægt

Mvh
Jacob

Fra : cybs

Dato : 05-06-02 02:53

"Funnyboy" <Funnyboy@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:adbldb$4a5$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Vi er et par der går og overvejer at købe os en gynge for lidt afveksling i
> sexlivet. Men vi kan ikke rigtig finde ud af hvilken model der er den

Mmm... - nej, ikke med nogen af dem der er i handelen.
Men jeg har checket links på internettet grundigt, og
det her ser ret lækkert ud:
http://www.bodandsoul.com/assets/multimedia/sex.mov

MVH

cybs

Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-02 04:21

"cybs" <cybs@ofir.dk> wrote in message
> Mmm... - nej, ikke med nogen af dem der er i handelen.
> Men jeg har checket links på internettet grundigt, og
> det her ser ret lækkert ud:

Det er meget sjovere at lave den slags selv.
Det er jo ikke højteknologi - og hvis ikke du selv er handiman, så kan du
finde en der vil være smigret over at hjælpe med noget så pikant og
eksistentielt!

"Det er bare Leth" er mest til stærekasser og polering af rustne sager - men
har internet-salgs-hjemmesiderne ikke billeder man kan få inspiration af?
Den med analrengøring med flaskerenser og 3-dobbelt salmiakspiritus, var
vist inspireret af et gør-det-selv program, som ikke handlede om sex (udover
at hele livet handler om sex) *G*