savnes: Copadichromis Borleyi, Mphandikuch~
Fra : Jesper Theill

Dato : 09-02-01 14:01

Halløj gruppe

Jeg har mistet min hun til min utroligt smukke Copadichromis Borleyi,
Mphandikucha. Er der nogen af jer som har eller har nørt om nogen som nogle
af den art?
Hannen ligner en alm. Borleyi, men er blot orange, med en meget markant
orange kant på rygfinnen. Derudover er hunnen mere mørkegrå - mat end den
almindelige gule variant.
Alle små hints om at i måske har set en eller hørt om en er meget velkomne,
så vidt jeg ved er der kun importeret omkring 10 par til DK, hvorfor den
ikke er ret udbredt.
Jeg vil meget gerne udlove den dusør at hvis en finder en hun til mig, får
vedkommende gratis unger fra første kuld, hvis et sådant kommer!!!!!

svar venligst til min mail på jesper.theill@mail.dk

Venlig hilsen

Jesper Theill

Fra : Carsten Gall

Dato : 09-02-01 14:13

Jesper Theill <jesper.theill@mail.dk> skrev i en
> [...]
velkomne,
> så vidt jeg ved er der kun importeret omkring 10 par til DK, hvorfor den

Når du ved at der er kommet ca 10 par til landet, så ved du jo også hvem
det er
der har importeret dem.
Prøv at rette henvendelse til ham først, det kunne jo være at han kunne
sætte navn på en eller
flere at køberne.

Carsten

Fra : Jesper Theill

Dato : 10-02-01 13:03

God idé - har jeg desværre allerede prøvet, uden held

Fra : Carsten Gall

Dato : 10-02-01 14:38

> God idé - har jeg desværre allerede prøvet, uden held

Hvem var importøren??
Kan du ikke sætte en seddel op i hans butik, hvor du søger kontakt med de
andre der har
købt de andre?

Carsten