OKI 8w printer driver til Windows XP?
Fra : Emilio

Dato : 01-06-02 03:37

Hej NG!

Jeg har et gammelt OKI 8w printer, som jeg ikke kan få til at køre under
Windows XP Home Edition (Dansk version). Jeg har forsøgt at få fat i drivere
hos producenten www.oki.dk og www.oki.com, men det viser sig at det er
"Okipage Status Monitor" hvad det så end er? Efter at have udpakket driveren
(status monitoren?) fra OKI, vil Windows stadig ikke anerkende den som et
driver til 8w'eren, til trods for at Windows har fundet ud af at der er et
printer som skal tilføjes/installeres. Er der overhovedet ikke nogen driver
som virker til OKI 8w under Windows XP?

Mvh

Emil

Fra : Ukendt