Frame med variabel src
Fra : Ole

Dato : 09-02-01 13:01

Jeg har et frameset på min forside som flg:

<frameset rows="65,*" frameborder="0" border="0" framespacing="0">
<frame src="top.htm" name="top" scrolling="NO" noresize marginheight="0"
marginwidth="0">
<frame src="main.htm" name="main" scrolling="AUTO" marginwidth="0"
marginheight="0">
</frameset>

Videre nede i siten bliver framen "main" fyldt ud med nestede framesets...

Pt bliver hele forsiden bygget op dynamisk for at tillade at brugere, som
kommer ind via indholdssider i under-framesettet får fornøjelsen af det
fulde frameset. Det er noget med at sikre menu-tilgængelighed, logo mv.

MEN - nu ville jeg gerne lave forsiden så statisk som muligt (af hensyn til
søgemaskiner, noframes-del mv). Kan jeg indsætte et eller andet i linien for
den anden frame:

<frame src=??? name ="main" ....osv...>

så src ved hjælp af ??? bliver angivet til hvad der nu måtte være relevant?

(den nuværende side ligger på http://www.capp.dk)

mvh,
Ole

Fra : Martin

Dato : 09-02-01 13:39

On Fri, 9 Feb 2001 13:00:48 +0100, "Ole" <oma@_fjernes_capp.dk> wrote:

> [...]
>marginwidth="0">
> <frame src="main.htm" name="main" scrolling="AUTO" marginwidth="0"

Det drejer sig egebtlig ik om dit spørgsmål, men jeg synes ik det er
smart at pille scrolling TOTALT væk, da nogen jo køre i MEGET lav
opløsning... men hvis det er en tom frame er det selvfølgelig iorden.

--
Martin - martini@mailme.dk

Hvad fa'en er det for et navn ?
SuperG, og det skal betyde hvad ?