xp igen
Fra : Thomas

Dato : 31-05-02 14:42

Sidder med det berømte datakabel til en 3310 og winXP... har prøvet mange
forskellige programmer, men ingen af programmerne kan få hul til tlf. vælger
rigtig com port om har sat kablet til mbus.

Hvad gør jeg?

Fra : Dorlys

Dato : 31-05-02 22:56

Har du prøvet at presse batteriet i datakabelfatningen ned mod
mobiltelefonen mens du prøver at få kontakt via software.
I første omgang fik jeg heller ikke kontakt, men da jeg så prøvede
ovenstående lykkedes det. Jeg bruger også Win XP og kablet stod på Mbus.
Jeg anvendte programmet Nokia Tool by Jordik v. 3.03 (www.unlock.sk).

Dorthe Lykke Sørensen
dorlys@email.com

Fra : Thomas

Dato : 01-06-02 08:19

Hej. Nu kan jeg deværre ikke slovensk.
Har prøvet at presse tlf, men man kan næsten ikke rokke med det.
Stadig ingen kontakt.