farve på dropdown box
Fra : rh

Dato : 31-05-02 09:05

vha. css har jeg lavet så scrollbaren ændre farve
det gør text area også - men ikke dropdown boksen - kan man gøre det ? og
hvordan gør man det ?

--
Nostalgi for gamle radio nørder * http://www.ras916.dk
Priser over sat-kort * http://www.hollensted.dk/sat

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 31-05-02 11:15

rh skrev:

> vha. css har jeg lavet så scrollbaren ændre farve
> det gør text area også - men ikke dropdown boksen - kan man gøre det ?
> og hvordan gør man det ?

<select style='background: black; color: white'>
<option>Noget</option>
</select>

Når du ikke har fået det til at virke, er det ikke fordi, det ikke er
gyldig CSS (det er det), men sandsynligvis fordi, du bruger Internet
Explorer, hvor nogle af versionerne (alle?) ikke kan farve
rullegardinmenuer. Det virker fint i Mozilla, Netscape 6+, Konqueror
mv.

--
Jonas Koch Bentzen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-05-02 12:28

Fri, 31 May 2002 10:05:15 +0200, skrev "rh" <div@hollensted.dk>:

>vha. css har jeg lavet så scrollbaren ændre farve
>det gør text area også - men ikke dropdown boksen - kan man gøre det ?

Nej, det er ikke understøttet af nogen browsere.