Skærme
Fijala 3554
LG 795FT Plus
Fra : sls

Dato : 30-05-02 23:40

Hej NG!!

Jeg har en LG FLATRON 796FT Plus, der er begyndt opføre sig lidt underligt..
Den trækker skærmbilledet lidt sammen i begge sider engang i mellem, ganske
kort, og ca. 1 cm i begge sider, men retter sig hurtigt ud igen. Nogen gange
er der et minut imellem den gør det, andre gange ca. 15 minutter. Jeg har
tjekker at kablet ikke sidder løst, hvad kan det så være? Skal den til rep.
eller er der noget jeg selv kan gøre? Kan det være grafikkortet (Asus GF2
pro)?

Skærmen er fra 2000, men jeg kan ikke huske om der er 3 års garanti på den,
den er købt i Zitech...

Mvh Sid

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-02 21:15

> Skærmen er fra 2000, men jeg kan ikke huske om der er 3 års garanti på
den,
> den er købt i Zitech...

Det er der, har selv lige sendt min 795FT plus ind... Jeg kan dog ikke
hjælpe dig med problemet.

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 09-06-02 15:56

sls wrote:

> Jeg har en LG FLATRON 796FT Plus, der er begyndt opføre sig lidt underligt..
> Den trækker skærmbilledet lidt sammen i begge sider engang i mellem, ganske

Jeg så engang et TV der gjorde det. Det lignede lidt et bredt "timeglas".
Jeg så TV'et indvendigt - højspændingen så ud til at have "spist" noget
af isoleringen på et kabel. Der sad en masse støv og skidt rundt om som
tydeligvis var tiltrukket af det elektriske felt.

> kort, og ca. 1 cm i begge sider, men retter sig hurtigt ud igen. Nogen gange
> er der et minut imellem den gør det, andre gange ca. 15 minutter. Jeg har
> tjekker at kablet ikke sidder løst, hvad kan det så være?

Jeg har en magen til, ingen problemer med den bortset fra en lille
skævhed i billedet nederst i højre hjørne - det ser nærmest ud som om
powerknappen påvirker billedet en smule, så det krummer lidt ind, væk
fra knappen. Den har haft det hele tiden, det er dog så lidt så jeg
besluttede mig for at leve med det.

> Skal den til rep.

Sandsynligvis ja.

> Kan det være grafikkortet (Asus GF2 pro)?

Nej.