Hjælp til Yamaha BWS
Fra : JohnnyM

Dato : 30-05-02 21:39

Hejsa

Jeg har en yamaha bws, og vil gerne have den til at køre lidt hurtiger,
men det vil den sq ikke jeg har lige skiftet membranen og sat tun
udstødning på men den kører sq kun 35 skal jeg gøre noget ved
karburatoren? er der en ledning fra cdi tænding der virker som
omdrejnings begrænser eller hva f..... er der galt.....................
Håber der er en der kan hjælpe...............

Johnny

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Ipsen

Dato : 01-06-02 06:44

On Thu, 30 May 2002 20:38:32 GMT, "JohnnyM" <JohnnyM.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>omdrejnings begrænser eller hva f..... er der galt.....................
>Håber der er en der kan hjælpe...............

Har du taget skiven i variomatic'en ??

/Brian