Er det utroskab???
Fra : Michael H.

Dato : 30-05-02 16:01

Hej gutter og gutinder

Et hypotetisk spørgsmål.

Manden er gift med en pige som han elsker overalt på denne jord, og det hele
fungerer godt, MEN, manden kunne godt tænke sig at være sammen med konen og
en anden pige samtidig. Konen siger NEJ, så siger manden at han ikke vil
røre nogen af dem, men bare kigge på. Konen siger stadig Nej. Så tænker
manden straks: Prostituerede, De må da tilbyde dette.
Men så tænker manden : '' hvis jeg nu går til en prostitueret der tilbyder
denne service så kan jeg få oplevet min drøm''.
Men er det utroskab hvis manden går til en prostitueret og oplever de to
piger, forudsat at han sidder på en stol og ikke rører pigerne på noget
tidspunkt????
Altså rent hypotetisk,altså.

Michael

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-05-02 16:19

"Michael H." <mh@smorumnet.dk> wrote in message
> [...]

og
> en anden pige samtidig. Konen siger NEJ,

hvilket er hendes ret...

så siger manden at han ikke vil
> røre nogen af dem, men bare kigge på. Konen siger stadig Nej.

hvis hun nu ikke tænder på kvinder??

Så tænker
> manden straks: Prostituerede, De må da tilbyde dette.
> Men så tænker manden : '' hvis jeg nu går til en prostitueret der tilbyder
> denne service så kan jeg få oplevet min drøm''.

at han tænker sådan vil få mig til at tænke over hvor godt det egentligt
går, når han nu ikke kan respektere konens ønsker.......

> Men er det utroskab hvis manden går til en prostitueret og oplever de to
> piger, forudsat at han sidder på en stol og ikke rører pigerne på noget
> tidspunkt????

ja, det mener jeg det er.... måske ikke fysisk utroskab men i høj grad
psykisk...
hans kone gør klart at det ikke er noget hun ønsker at deltage i.... hvis
han med hendes tilladelse vil se på en prostitueret er det ikke utroskab i
mine øjne...... men at han gør det uden hendes vidende er....

utroskab er en individuel ting.... for nogle er det utroskab hvis man
flirter med andre.... for andre skal der samleje til.......
for mig., ville det være utroskab hvis min mand betalte sig til, eller fik,
en ydelse af seksuel karakter, uden min tilladelse....... uanset ydelsens
karakter og hans egen del i det......

hvad der undrer mig er, hvorfor han ikke bare kan leje en pornofilm eller
lignende.... så specielt kan det da vel ikke være at opleve det live.......
IMO bør denne hypotetiske mand gøre op med sig selv hvad der betyder mest
for ham..... at se to kvinder elske eller at beholde sin kone....... så
simpelt er det faktisk*G*

og han bør måske også overveje hvordan hans egen reaktion ville være hvis
hans kone kom med et lignende ønske..... altså at se ham sammen med en anden
mand.....
--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : TOYZ

Dato : 30-05-02 17:26

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in message news:8rrJ8.29288

> [...]
> IMO bør denne hypotetiske mand gøre op med sig selv hvad der betyder mest
> for ham..... at se to kvinder elske eller at beholde sin kone....... så

Det kan du sgu da ikke mene! Hvis manden har en fantasi som han gerne vil ha
ført ud i livet så kan han da ikke bare ignorere det og nøjes med pornofilm.
Det er da en ting som... tjaae stort set alle mennesker kan nikke genkendene
til, man kan ikke bare undertrykke sin lyst og fantasier på den måde.

> og han bør måske også overveje hvordan hans egen reaktion ville være hvis
> hans kone kom med et lignende ønske..... altså at se ham sammen med en
> [...]

I det tilfælde ville jeg da nok føle mig lidt på skideren, men jeg tror nu
heller ikke at den fantasi er så udbredt blandt kvinder som den er i mænds
tilfælde. Igen har man så lov at sige nej men jeg mener ikke at man kan
forbyde den anden part det ønske sålænge at der ikke sker noget fysisk. Evt
kunne de jo begge blive enige og så må den ene bide i det sure æble og tage
ud og kigge på et show eller noget..

Alt i alt vil jeg ikke kalde det utroskab så længe der ikke er fysisk
kontakt, men skulle det ske så ville min samvittighed nok være en del mindre
plettet hvis jeg havde gjort det med en prostitueret frem for noget andet..

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-05-02 18:08

"TOYZ" <toyz1@hotmail.com> writes:

> [...]
> til, man kan ikke bare undertrykke sin lyst og fantasier på den måde.

Jeg ville ikke leve i en verden hvor alle bare gjorde det de havde
lyst til.

Jeg ved bare at jeg ikke ville kunne leve med en mand, som bare gjorde
alt det han havde lyst til uden at tænke på mig. I øvrigt mener jeg at
det netop er et af kendetegnene ved en psykopat i medicinsk betydning.

Mvh Trine

http://usenet.dk

Fra : TOYZ

Dato : 30-05-02 18:34

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> Jeg ville ikke leve i en verden hvor alle bare gjorde det de havde
> lyst til.

Det ville jeg da heller ikke, men her der snakker vi altså heller ikke om
grænsebrydene til det sindssyge vel? Nærmere en erotisk fantasi hvor at der
faktisk ingen der kommer noget til i længden..

> Jeg ved bare at jeg ikke ville kunne leve med en mand, som bare gjorde
> alt det han havde lyst til uden at tænke på mig. I øvrigt mener jeg at
> det netop er et af kendetegnene ved en psykopat i medicinsk betydning.

Er man psykopat hvis man har fantasier eller hvis man prøver at fører dem
ud? Hvad nu hvis man altid har haft dem? Det kunne da lige så vel være en af
dine venner som for et par år tilbage prøvede noget skørt og var sammen med
to kvinder på en gang, hvordan ville du så tænke om ham? Det ville jeg da
hverken kalde psykotisk eller perverst men mere erotisk og udforskende...

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-05-02 20:47

> Det ville jeg da heller ikke, men her der snakker vi altså heller ikke om
> grænsebrydene til det sindssyge vel? Nærmere en erotisk fantasi hvor at der
> faktisk ingen der kommer noget til i længden..

Ikke andet end forholdet til sin kone/kæreste og evt. venner og børn.

> [...]
> hverken kalde psykotisk eller perverst men mere erotisk og udforskende...

Det vil jeg også kalde ham, men hvis min far, som har levet sammen med
min mor i 35 år, fandt på at såre hende ved at gå til en prostitueret,
så ville jeg i hvert fald mene at der var noget galt med ham eller i
hvert fald med deres forhold.

En ting er at gøre noget man har lyst til, det er noget helt andet at
gøre noget man har lyst til, når man ved at det vil ødelægge noget for
nogen man holder af.

Herunder ses "definitionen" på psykopati, ganske vist på svensk, men
jeg håber det er forståeligt:

1. Oförmåga att känna empati och skuld.
2. Erkänner inte samhällets regelverk utan skapar ett eget.
3. Bluffar, manipulerar och ljuger (till och med "i onödan")
4. Kan mycket snabbt skifta mellan charm, tårar, vädjanden och hot.
5. Övervärderar sig själv (men kan ibland, p.g.a.
överraskningseffekten, åstadkomma "storverk")
6. Snarstucken, lättkränkt.

Efter min mening er det kun punkt 4 og 5 der ikke passer på en mand
som vælger at gå bag om konens ryg for at få udfriet sine fantasier.

Men faktum er at vi allesammen har hver vores grænser og definitioner,
så det er nok aldrig noget vi bliver enige om. Bare vi kender vores
egne grænser og vores partners, så går man nok aldrig helt galt i
byen.

Mvh Trine

http://usenet.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-05-02 18:30

"TOYZ" <toyz1@hotmail.com> wrote in message

> live.......
>
> Det kan du sgu da ikke mene!

jo det kan jeg faktisk... ellers havde jeg ikke skrevet det....

> [...]
genkendene
> til, man kan ikke bare undertrykke sin lyst og fantasier på den måde.

jeg mener stadig at hvis det er vigtigere for ham at se to kvinder sammen
end det er at være sammen med sin kone, så må han jo tage de konsekvenser
der er......
hvis han gør det uden sin kones tilladelse og accept så er det IMO
utroskab.....
jeg kunne forstå hvis vi snakker om en indgroet trang til noget, feks ved
homoseksualitet, at man så ikke kan undertrykke det..... men et ønske om at
se to kvinder slikke fisse kan jeg vitterligt ikke se som noget
livsforandrende og betydeligt, i en sådan grad at man ligefrem vil ødelægge
det gode forhold man lever i, for at se det....

> [...]

> heller ikke at den fantasi er så udbredt blandt kvinder som den er i mænds

hvad har det med sagen at gøre??? en fantasi er en fantasi... blot fordi den
er mere udbredt i en bestemt befolkningsgruppe gør den da ikke mere
acceptabel.....

> [...]
Evt
> kunne de jo begge blive enige og så må den ene bide i det sure æble og

jeg gentager... gør han det uden sin kones accept er det IMO utroskab.......
har han derimod konens accept til at opsøge en prostitueret så fred være med
det....
men har han ikke så må han sku bide i det sure æble......

> [...]
mindre
> plettet hvis jeg havde gjort det med en prostitueret frem for noget

utroskab er ikke kun en fysisk ting.... det er i høj grad
følelsesmæssigt.... ikke mindst for partneren der bliver gjort imod.....

hvad du synes er ok i et forhold lader jeg være op til dig... jeg skrev blot
hvad jeg mente var utroskab i netop det skitserede eksembel......

Fra : Lars Ehlers

Dato : 30-05-02 20:23

On Thu, 30 May 2002 18:25:43 +0200, "TOYZ" <toyz1@hotmail.com> wrote:

> [...]
>til, man kan ikke bare undertrykke sin lyst og fantasier på den måde.

Det er jeg ikke helt enig i. Man kan ikke bare tage sine fantasier og
føre dem ud i livet, uden at ens partner er indforstået. I et
parforhold er man nødt til at gå på kompromis med nogle ting, ellers
ville det gå rent galt. Man er nødt til at være helt ærlig omkring
lyster og fantasier, og så nogle gange acceptere, at ens partner ikke
er interesseret.

Det er muligt at fantasien (hos en kvinde) om at se to mænd sammen
ikke er så udbredt, som mænds lyst til at se to kvinder sammen, men
jeg er sikker på, at der er en del kvinder, som tænder på at se to
mænd sammen. I vores omgangskreds har vi et par, hvor kvinden netop
har den lyst, men hun accepterer 100%, at hendes partner ikke deler
den interesse. I stedet skaffer min kone og jeg hende homoseksuelle
pornofilm, så hun får sin lyst styret på den måde. Hendes partner
accepterer, at hun ser de film, han får til gengæld fornøjelsen af, at
hun bliver meget opstemt

En hel anden ting er, at man opnår intet positivt ved at presse på.
Jeg er da naturligvis interesseret i en trekant med min kone og en
anden kvinde, men jeg har ladet hende selv få ideen, og så se hvad der
sker. Vi har besøgt lokale sexklubber, hvor der kommer enlige piger,
og min kone har også søgt på nettet efter en kvinde til os. Jeg lader
hende styre det hele, på den måde kan hun føle, at hun har kontrol
over, hvad der sker.

Min kone ville aldrig acceptere, at jeg betalte to prostituerede for
at give mig et lesbisk show, men hun ville ikke have noget imod, hvis
jeg fik samme oplevelse i en strip bar. En strip bar er for mig langt
mere uforpligtende, det har mere med underholdning at gøre.

Lars

Fra : Lillie Brent

Dato : 30-05-02 22:51

Sabina Hertzum skrev:

>hvad der undrer mig er, hvorfor han ikke bare kan leje en pornofilm eller
>lignende.... så specielt kan det da vel ikke være at opleve det live.......

Hvorfor er det annerledes å leie en videofilm for å se på, og å
leie en prostituert å se på? Jeg bare tenker høyt altså...*G*

--
Lillie

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-05-02 23:04

"Lillie Brent" <brentbarn@msn.com> wrote in message

> Hvorfor er det annerledes å leie en videofilm for å se på, og å
> leie en prostituert å se på? Jeg bare tenker høyt altså...*G*

dels er prisen anderledes

ej... jeg siger jo blot at for mig vil jeg betragte det som en seksuel
handling uanset om han deltager eller ej...... og hvordan kan jeg være
sikker på at han ikke deltager?
en pornofilm distancerer sig fra seeren ved det blotte faktum at der ikke er
levende fristende kvindekroppe lige foran næsen på ham som han kan se, lugte
og fornemme.....
en pornofilm er noget han med lidt omtanke kan dele med sin kone.... blot
fordi hun ikke ønsker at deltage i det kan det jo være hun havde lyst til at
se på?

Fra : Lillie Brent

Dato : 31-05-02 23:02

Sabina Hertzum skrev:

>dels er prisen anderledes

Selvsagt... *G*

> [...]
>levende fristende kvindekroppe lige foran næsen på ham som han kan se, lugte

Jo, jeg er helt enig med deg, det er en stor forskjell på film og
"in natura", men jeg kan ikke helt fri meg fra at det egentlig er
det samme, bare mer live liksom... Helt teoretisk, hva om filmen
var 3D og det så ut som i RL? Ville du forhindre ham fra å se
pornofilm?

>en pornofilm er noget han med lidt omtanke kan dele med sin kone.... blot
>fordi hun ikke ønsker at deltage i det kan det jo være hun havde lyst til at
>se på?

OK, vi går en bit til da... Hva om han bestiller et liveshow
hjemme hos dere i stuen... Det ville sikkert blitt mer populært
for begge, men se bort ifra det...*G* Ville du synes det var en
seksuell handling, anderledes enn en pornofilm, rent
følelsesmessig overfor din partner? Du er jo der og kan sjekke at
han ikke deltager...

--
Lillie

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-05-02 23:25

> [...]
> det samme, bare mer live liksom... Helt teoretisk, hva om filmen
> var 3D og det så ut som i RL? Ville du forhindre ham fra å se

jeg ville ikke forhindre min mand i at se pornofilm.... det ved han også
godt..... uanset hvor realistisk det virker så bliver en film aldrig real
life.... der vil altid være en vis distance..... samtidig er det umuligt at
blive fysisk og følelsesmæssigt involveret med en person på en skærm.....

> [...]
> seksuell handling, anderledes enn en pornofilm, rent
> følelsesmessig overfor din partner? Du er jo der og kan sjekke at

hvis han gør det som en "overraskelse" og håber jeg vil synes det er en god
ide, så nej.... det vil jeg stadig betragte som noget forkert...
men gør han det i samråd med mig og det er noget vi er sammen om er sagen en
hel anden.....

jeg håber da at min partner efterhånden kender mig så godt at han ved hvilke
ting han kan overraske mig med uden at jeg bliver vred/ked ( også selvom jeg
i lang tid har været uligevægtig)......
personligt ville jeg ikke bryde mig om et liveshow hjemme i stuen.... på en
strip klub måske.... men ikke hjemme...... det kommer ligesom for tæt på....
jeg skal da lige sige jeg godt kan lide at se et veludført strip nummer....
uanset om det er en mand eller en kvinde der stripper....
jeg synes og at kvinder er sensuelle og smukke og jeg kan godt tænde på
billeder og film om pigesex.... men at gøre det selv, kan jeg ganske enkelt
ikke.....
men det er så bare mig personligt.... jeg er jo ikke prototypen på alle
kvinder...... og det var jo egentligt ikke mig det handlede om*G*

Fra : Sebastian

Dato : 30-05-02 16:56

Michael H. <mh@smorumnet.dk> skrev i news:ad5euu$d25$1@sunsite.dk

Snip

> Men er det utroskab hvis manden går til en prostitueret og oplever de to
> piger, forudsat at han sidder på en stol og ikke rører pigerne på noget
> tidspunkt????
> Altså rent hypotetisk,altså.

Ja, det er utroskab.

Det bliver det i det øjeblik manden går bag om sin kones ryg for at få
tilfredsstillet sit behov.
En mand som reagerer sådan, har ikke indset at der må indgås nogle
kompromisser i et partnerskab.

--
Sebastian
http://krearte.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-05-02 17:05

"Michael H." <mh@smorumnet.dk> writes:

> [...]
> Men er det utroskab hvis manden går til en prostitueret og oplever de to
> piger, forudsat at han sidder på en stol og ikke rører pigerne på noget

Jeg ville umiddelbart anse det for utroskab, hvis min mand gjorde
det. Men når jeg sådan tænker over det, så er der ikke den store
forskel på hvad man kan se på en stripklub og hvad man kan få to
prostituerede til. Der var engang, men ikke længere. Og egentlig ville
ikke have noget imod at min mand gik på stripklub, hvis det bare var
for sjov med vennerne, men hvis han gik derhen alene og med det formål
at få noget seksuelt ud af det, ville jeg føle mig svigtet.

Jeg tror at jeg prøver at sige, at jeg ville anse det for
utroskab. Hvis utroskab kunne gradbøjes, så var det en af de mildere
former, men dog utroskab.

Og jeg vil også nok sige at den mand ikke var værd at samle på, hvis
han bare gør det sådan uden videre. Men jeg er sikker på at der er
nogle forhold, hvor kvinden ville give lov, hvis han spurgte
direkte. Jeg tror bare ikke jeg ville.

Bare min mening, Trine

http://usenet.dk

Fra : Michael H.

Dato : 30-05-02 17:52

> Men når jeg sådan tænker over det, så er der ikke den store
> forskel på hvad man kan se på en stripklub og hvad man kan få to
> prostituerede til.

> Bare min mening, Trine

Hej Trine

Nej, det syntes jeg heller ikke, men det virker lidt mere som ''sjov og
ballade'' at gå ind i en stripklub med vennerne og se et lesbisk show og
drikke nogen øller, end det er at gå til prostituerede og få lov at se det
samme.

Michael

Fra : Henning

Dato : 30-05-02 20:36

Michael H. wrote:
> [...]
> og ballade'' at gå ind i en stripklub med vennerne og se et lesbisk
> show og drikke nogen øller, end det er at gå til prostituerede og få

Lej en vidio med fantasiobjektet

MVH
Hen9ng

Fra : Amie

Dato : 30-05-02 19:51

Hejsa

> Men er det utroskab hvis manden går til en prostitueret og oplever de to
> piger, forudsat at han sidder på en stol og ikke rører pigerne på noget
> tidspunkt????
> Altså rent hypotetisk,altså.

Det kommer vel an på forholdet. Hvis din kæreste ikke vil være med til det
er det jo ok, men har du prøvet at spørge hende om du så må gå et andet sted
hen kun og kigge ?? måske kunne hun tage med og kigge også ?? Jeg vil nok
mene at det er dumt at gøre det bag hendes ryk. Hvordan ville du have det
hvis hun ville udleve en fantasi du ikke ville være med til ???

For mit eget vedkommende vil jeg have det ok med at min kæreste tog et andet
sted hen for at kigge, bare han ikke var med. Men vi har også et meget åbent
forhold om den slags *S*

Nå-men... det var bare lige min lille mening *S*
Amie

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-05-02 10:24

Michael H. <mh@smorumnet.dk> stjal båndbredde med følgende:
[klip]
> Men er det utroskab hvis manden går til en prostitueret og
> oplever de to piger, forudsat at han sidder på en stol og ikke rører
> pigerne på noget tidspunkt????
> Altså rent hypotetisk,altså.

Ja, det er utroskab fsv. det er imod konens ønske. Det giver ingen
mening at skelne mellem tanke/handling fantasi/virkelighed osv. osv.
Det, der må være afgørende, er, at man ikke foretager sig noget, der
fører partneren bag lyset (set fra partnerens side). Gør man det, er man
IMHO utro.

--
-Jens B.

Fra : Puk

Dato : 31-05-02 12:45

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en
meddelelse news:hjHJ8.19$Rz3.1585@news.get2net.dk...

Hejsa Jens og alle jer andre

> [...]
noget, der
> fører partneren bag lyset (set fra partnerens side). Gør man

Jeg drejer nok tråden lidt her, så må vi se om nogen har lyst til
at følge med *S*.

I bund og grund er jeg helt enig med Jens i hans definition af
utroskab.

Spørgsmålet er så, om man altid skal være tro og i så fald, hvem
man skal være tro mod.

Som Søs var inde på, så er jeg ret vild med eksempler, fordi de
ofte kan illustrere en pointe, så jeg bruger lige sådan et.

Jeg kendte på et tidspunkt en kvinde som kom ud af et langt
forhold. Hun havde været samboende med sin kæreste i 6 år og de
havde været kærester i 8 år. Det havde bestemt ikke været et
problemfrit forhold, og de havde flere gange været på nippet til
at gå fra hinanden. Det var altid hende som havde lyst til at
bryde.

Endelig gik de så rent faktisk fra hinanden. På det tidspunkt
var hun følelsesmæssigt helt fri af forholdet til ex-kæresten, så
hun var ret hurtigt parat til at komme videre med en anden mand.
Hun fandt også hurtigt en anden gut, som var utrolig sød. Hun
havde godt nok nogle forbehold for, om hun sådan bare lige skulle
starte et nyt forhold. Var hun nu også parat (hun havde jo som
alle andre hørt en masse om, at man jo tit var lang tid om at
være reelt klar til nyt forhold etc, og det var hun da påvirket
af)? Hun havde en lille datter, så der var også en del
overvejelser i forbindelse med, hvor hurtigt man kan introducere
et barn til en ny partner. Helt problemfrit var det altså ikke.

Men hun havde et enormt behov for at blive bekræftiget og for nu
at sige det lige ud, så var hun liderlig som en i heleved. Det
havde jeg lidt svært ved at relatere til, for jeg har aldrig
prøvet at være så liderlig helt generelt, at jeg var ved at blive
idiot og parat til at hoppe på næsten hvad som helst med en pik.
Men sådan havde hun det altså.

Hun indledte så et forhold til denne her søde gut hun havde mødt
og det blev ret hurtigt sexuelt for hun havde slet ikke lyst til
at vente. Problemet var bare, at han ikke kunne !! Hun gik
mildest talt i sort. Her var en sød gut, som var ligeglad med at
hun havde barn, som hun syntes var dejlig og som syntes hun var
dejlig, og så kunne han simpelthen ikke kneppe hende og det var
faktisk det, som hun helst ville have, hvis hun skulle have valgt
mellem alt det man kan få fra en partner.

Hendes overskud var ikke stort og forholdet var nyt, så hun var i
mine øjne alt andet end følsom overfor gutten. Hun sagde ting
som, "Arj nu må du tage dig sammen" eller "Hold så op med at
pille ved mig, når du ikke kan gøre noget ved det" osv i den dur.
Da jeg kendte hende vidste jeg jo godt, at hun absolut ikke er
nogen led kælling, men det er nok ikke jordens bedste replikker
at komme med overfor en ung gut som for første gang oplever ikke
at kunne få den op at stå eller at den falder lige så snart den
rigtig skal bruges. Jeg havde faktisk ret ondt af ham.

De prøvede flere gange og hver gang med samme resultat. Hun var
til sidst så frustreret at hun ikke vidste hverken ud eller ind.
Så jeg kunne faktisk også godt se sagen fra hendes side. Det kan
ikke være helt nemt at blive gejlet op igen og igen for så at
blive snydt igen og igen.

Der skete hverken værre eller bedre end at en bekendt begyndte at
flirte med hende. De flirtede ret hurtigt ret heftigt og en dag
tog han simpelthen ud til hende og gav hende hvad hun ville have.
Hun var altså sin søde gut utro.
Hende og den søde gut havde som sådan ikke snakket om, at de var
kærester endnu, og alt det her skete over en periode af 14 dage
til 3 uger, så det var altså ret nyt mellem dem og de havde ikke
set hinanden så mange gange, da hun ikke ville lade sin datter
møde ham før hun var helt sikker på at det var et fast forhold.
Men hun vidste jo godt, at den søde gut opfattede det som om de
var på vej til at blive kærester, så utroskab mod ham det var
det. Ingen tvivl om det.

Spørgsmålet er så, om det var forkert?
Moralsk og etisk er jeg ikke i tvivl. Men i praksis var det så
forkert?

Det havde faktisk den effekt, at hun fik taget det værste tryk og
derfor var en hel del mere tålmodig bagefter med den søde gut.
Tålmodig og forstående nok til at det faktisk lykkedes for dem at
gennemføre samleje næste gang de sås til begges store glæde (om
det var udslagsgivende ved jeg ikke, men han slap da i hvert fald
for hendes frustrede ufølsomme kommentarer om hans manglende evne
til at performe).
Det betød så, at hun ikke længere var helt så meget i tvivl med
hensyn til den søde gut. Det havde hun været inden, fordi hun
simpelthen i ånden så sig selv uden sex i lange perioder med en
mere eller mindre impotent mand. Med andre ord så gav det
faktisk forholdet med den søde gut en mulighed for at udvikle
sig, hvilket jeg ikke et sekund var i tvivl om, var lige præcis
hvad han ønskede sig (i guder jeg har sjældent set en mand så
forgabt *S*).

Der er ingen tvivl om, at jeg er imod utroskab. Hvis nogen
fortalte sådan en historie til mig, så ville jeg sikkert sige, at
man altså skal være ærlig og tro og at det er den eneste måde at
bygge et forhold på. Men når jeg kender historien fra begges
side og den er personlig med alle de nuancer der nu kommer i en
sådan historie, ja så er jeg ikke længere nær så skråsikker.

Men hvad siger i? Er der gråzoner, hvor utroskab mod sin partner
måske i virkeligheden ikke er så slemt endda? Måske endda fører
noget godt med sig?

Mange hilsner
Puk
- Der godt lige vil pointere at historien altså ikke handler om
mig selv, men at jeg med vilje har forsøgt at være lidt vag da
jeg ikke ønsker nogen genkendt.