Hjælp til Brugt PGO Hot 50
Fra : Sten Krog

Dato : 29-05-02 13:32

Hej Hej venner
Så er jeg lige kommet af med min gilera Runner og har købt en billig
Hot50...

Der er ikke gjordt det mindste ved den, dog har udstødningsrøret lige
krakket sammen, over en fortovs kant.....ikke godt..

Nå men hvad skal jeg købe til den der bedst kan betale sig, evt. webshop?
Jeg skal hværtifald have et nyt udstødningsrør

Jeg vil max ofrer 1500,- samlet for nye ting inkl. udstødningsrør...

Nogen der kan komme med et bud???

/Sten

Fra : Martin Østerberg

Dato : 30-05-02 14:00

On Wed, 29 May 2002 14:31:44 +0200 skrev "Sten Krog"
<atomicneo@adslhome.dk> ...:

>Hej Hej venner

Hej selv

> [...]
>Jeg skal hværtifald have et nyt udstødningsrør
>
>Jeg vil max ofrer 1500,- samlet for nye ting inkl. udstødningsrør...

http://www.thansen.dk/products.asp?c=62346684&n=282592135#xy

Det er da et bud, men om det er det bedste bud aner jeg ikke. Har selv
handlet hos THansen og er endnu ikke blevet skuffet.

Martin

Fra : Sten Krog

Dato : 29-05-02 14:07

Ok...Det var også det jeg havde tænkt mig...
Hvad kommer svinet op på så???

Altså med skive i variatoren pillet og en 45 udstødning?

Mvh.
Sten Krog'

Fra : Martin Østerberg

Dato : 30-05-02 14:50

On Wed, 29 May 2002 15:07:29 +0200 skrev "Sten Krog"
<atomicneo@adslhome.dk> ...:

>Ok...Det var også det jeg havde tænkt mig...
>Hvad kommer svinet op på så???
>
>Altså med skive i variatoren pillet og en 45 udstødning?

2 ting...vil du ikke være så venlig at skrive UNDER det du svarer på,
og den anden, er det som min Dr Big vil jeg gætte på det kan give op
til 10 km/t mere. Er ikke ekspert, men gætter bare.

Martin