GTA 3
Fra : Kristian

Dato : 30-05-02 13:29

Hvor mange af de hvide pakker er i oppe på ?

Jeg har 30 nu.

Fra : Nicolai

Dato : 30-05-02 14:06

> Hvor mange af de hvide pakker er i oppe på ?
> Jeg har 30 nu.

Så keder du dig. Det spil har så meget at byde på, og så går du efter hvide pakker?!

(jeg har 3 - det er 3 for mange...)

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 30-05-02 14:13

> Så keder du dig. Det spil har så meget at byde på, og så går du efter
hvide pakker?!

> (jeg har 3 - det er 3 for mange...)

Har sq kun 17 - men leder heller ikke med lys og lygte efter dem.
Giver de ikke også kun småpenge?
Er der nogen, der ved, hvordan man samler en luder op i spillet?
Det er i hvert fald muligt i PS2.

Fra : Peter Jensen

Dato : 30-05-02 14:32

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Giver de ikke også kun småpenge?

Jeg mener de efterhånden gør at man får flere våben udenfor
sit hide-out bl.a.

> Er der nogen, der ved, hvordan man samler en luder op i spillet?
> Det er i hvert fald muligt i PS2.

Du stopper ved siden af hende - så "kommer" hun af sig selv
Kør hende hen til en afsides beliggenhed, så er der dømt pr0n
--
Peter J

Fra : -=Madsen=-

Dato : 31-05-02 00:38

<----------------->
> Du stopper ved siden af hende - så "kommer" hun af sig selv
> Kør hende hen til en afsides beliggenhed, så er der dømt pr0n
> --
<----------------->

Jeb fed detalje, luderne gider bare ikke i en cap *øv øv*

Fra : DWM

Dato : 29-05-02 16:59

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> Jeb fed detalje, luderne gider bare ikke i en cap *øv øv*

De gider, underligt nok, heller ikke i en paddevogn. :)

/Kenneth Iversen

Fra : Steffen

Dato : 30-05-02 14:17

3 LOL

Fra : Kristian

Dato : 30-05-02 15:49

Har gennemført 2/3 af alle missioner

Blandt andet pga de 30 pakker, de giver mig gratis pistoler granader og
uzi'er
nok til at starte en mindre krig.