ASP - Flash movieClip....
Fra : Lars Kjærsgaard

Dato : 30-05-02 09:56

Hej,

jeg har et problem med overleverede data fra et ASP-script. Jeg ved at
selve problematikken egentlig er ganske simpel, men jeg kan bare ikke forstå
hvorfor det ikke vil virke. Her er selve problemet.

I mit movieClip:

onClipEvent(load)
{
loadVariables("Adresser.asp", this);
}

onClipEvent(data)
{
trace(Fnavn); //virker fint, mit fornavn fra adresser.asp kommer i
output-vinduet
trace(Enavn); //virker fint, mit fornavn fra adresser.asp kommer i
output-vinduet
strFnavn = Fnavn; //strFnavn er variabelnavn for mit dynamiske
tekstfelt i instansen af MC
strEnavn = Enavn; //strEnavn er variabelnavn for mit dynamiske
tekstfelt i instansen af MC
}

Det vil sige, at dataene er modtaget på min Flash-klient, men at jeg ikke
kan få opdateret mine dynamiske tekstfelter i onClipEvent(data) eventet i
movieClippet. Jeg kan simpelthen ikke begribe hvorfor.

Jeg håber virkelig der er nogen der kan og vil hjælpe, hjælpen vil falde på
et ret tørt sted

Venlig hilsen
Lars

Fra : Michae\(:

Dato : 04-06-02 07:44

> Det vil sige, at dataene er modtaget på min Flash-klient, men at jeg ikke
> kan få opdateret mine dynamiske tekstfelter i onClipEvent(data) eventet i
> movieClippet. Jeg kan simpelthen ikke begribe hvorfor.

Hvis du kan trace outputtet bliver dine variable også opdateret, spørgsmålet
er sikkert om du refererer rigtigt til disse variable. Ligger de dynamiske
tekstfelter i pågældende mc som du kører onClipEvent'en på ?? - Hvis ikke
kan du globalisere dem ved at tilføje _root. (_root.Fnavn = Fnavn). Tjek
også lige om dine tekstfelter er vinget af til dynamic.

Mvh, Michael
http://www.FlashFAQ.dk