conn.open med password på Access fil (Vir~
Fra : Torben c

Dato : 30-05-02 09:24

Hej

Lortet virker ikke når jeg forsøger at lægge et password på min MDB fil
(Inden fra Access2000).
Access filen er ikke noget problem, det er derimod conn.open på mit
webhotel. Det virker på min test server!
Jeg har editeret min conn.open 20 gange på hotellet, men kan ikke få
syntaksen? til at virker, det bliver ikke bedre at at mit hotel altid svare
500, lige meget hvilken fejl jeg laver. De har slået debug info fra, på en
eller anden måde.

På min lokale test server åbner jeg en password beskyttet mdb fil med
password = hemmelig
Conn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};
DBQ=c:\www\xxxx\db\firma.mdb",,"hemmelig"
Det virker

Det vil jeg også på mit webhotel men jeg kan ikke få syntaksen? til at
virke. Conn.open er lidt anderledes på mit webhotel, den conn.open jeg
bruger på webhotellet skulle være bedre og hurtigere.

På mit hotel gør jeg følgende i min include fil, der virker uden password.
conn.Open "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data
Source=d:\home\yyyyyy\db\firma.mdb;"

Jeg har fundet eksempler på nettet, og min Interdev prøver også at hjælpe
mig med password men akk

Intern fejl 500
..
conn.Open "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data
Source=d:\home\yyyyyy\db\firma.mdb;???Password=hemmelig???"

Hjælp