moduler i apache
Fra : Allan Grauholm

Dato : 30-05-02 07:02

Jeg er ved at installere Zope og i den forbindelse skal den bruge Mod_pcgi2,
men hvordan for jeg det modul "installeret" i apache

med venlig hilsen

Allan Grauholm

Fra : Allan Grauholm

Dato : 30-05-02 07:14

Jeg glemte at fortælle at jeg har red hat 7.3 hvor apache er instalerret
sammen med red hat'en

/Allan

Fra : Daniel V. Pedersen

Dato : 30-05-02 08:19

In article <3cf5c04f$0$18601$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Allan
Grauholm wrote:
> Jeg er ved at installere Zope og i den forbindelse skal den bruge Mod_pcgi2,
> men hvordan for jeg det modul "installeret" i apache

Erhm, uden at kende modulet vil jeg stærkt gå ud fra at du (efter det er
lagt på systemet, selvfølgelig) smider det ind i httpd.conf ala:

LoadModule perl_module /usr/lib/apache/modules/mod_perl.so

Er der ikke noget dokumentation med til det modul?

Daniel.

Fra : Allan Grauholm

Dato : 30-05-02 08:31

Jo, der står efter at man har "untar" modulet at man skal "make & make
install" og så står jeg der uden at vide videre? (Newbye) ?

/Allan