Suzuki Street Matic
Fra : Henning Lund

Dato : 29-05-02 20:23

Nogen her i gruppen der kører på sådan en fætter?
Hvor mange kilometer kører i på en liter totaktsolie.
Jeg spørger da jeg synes min søns bruger for lidt olie.

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : Kurt Melkesjasker

Dato : 29-05-02 21:11

Ca. 1000 til 1200 km pr. l.

--

Med 2-hjulet hilsen
melkesjasker@ishoejby.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 30-05-02 11:49

Kurt Melkesjasker skrev:

> Ca. 1000 til 1200 km pr. l.

Hmmm så er det nok ok, er din lovlig?

Fra : Kurt Melkesjasker

Dato : 30-05-02 18:55

som du nok har set på min hjemmeside så er min ikke en Street Magic, men en
Jincheng med den gamle Honda CD50 motor som er 4-takt og bruger ikke
2-taktolie, og den er lovlig lige i øjeblikket
men den forrige jeg havde en Piaggio Typhoon kørte ca. 1200 km på en liter
2-taktolie

Fra : Henning Lund

Dato : 30-05-02 21:02

Kurt Melkesjasker skrev:

> [...]
> bruger ikke 2-taktolie, og den er lovlig lige i øjeblikket
> men den forrige jeg havde en Piaggio Typhoon kørte ca. 1200 km på en

Nej jeg har først lige nu været inde og kigge på uhyret, i min grønne ungdom
havde jeg selv en CD 50ér, den gad jeg godt have idag, det var en sand
scooterdræber

Fra : Elbarto

Dato : 31-05-02 01:36

Jeg har (havde) et styk afdrislet SM den gik max 900km på en liter olie
Den har aldrig sat sig og soder ikke til
bruger Motul og KUN motul tilgengæld den billige af dem (68 kr Hos Stæchman
i Kolding)

Erik Andersen AKA Elbarto