"Grimmeste dyr, hvis 4 ben"
Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-02 19:46

"Grimmeste dyr, hvis 4 ben"

Er man opdraget til demokrati og flinkeskole, så føler man at man burde vise
piger samme opmærksomhed, selvom de ikke er kropsligt smukke, helt i top.

Det er en falliterklæring, at man er så vulgær at gå efter, hvad andre går
efter - men - hvad helvede - sådan er de fleste mænd.

Da jeg engang i Ekstrabladet læste at "hvis kvindens kønsorgan havde fire
ben, ville det være det grimmeste dyr i verden" tænkte jeg at "DET ER DER
SKU NOGET OM" , hvis man ser på de typiske virvar af foldede skamlæber og en
stor græstørv-behåring.

De velfriserede, halvbarberede symmetiske er unægtelig pirrende - og hvis en
dag min datter ønskede at låne penge til plast-kirurgisk soignering
forneden, ville jeg nok være lige knap så nærig, som hvis det var bryster
eller læber hun ville shine op.

Men det er sku en falliterklæring, at man ikke bare godtager guds skaberværk
som det er - hvad mener du?

Er fransk-til-pigen et forskruet påfund - skabt af dominerende herskerinder,
der vil ydmyge manden, og clitoris-pirres (evt efter at støvlesnuder er
behørigt kysset). Måske vor fremmedgjorte kulturs porno har skabt en
latterlig interesse vedr, hvad er helt uvæsentligt - vi kunne lige så godt
studere fingeraftryk og udlede noget sexet og smukt ved nogle og ikke ved
andre?

Ville verden blive lykkeligere, hvis der var mere Miss Universe ved alle
kvinder - næppe.

(Vi griner nedladende af burma-stammer der gør kvindehalse lange med ringe,
og af tallerkennegre og indsnørede fødder hos fortidens kineser-prinsesser.
Men er ikke vore tatoveringer, piercinger, plastkirurgi - og tøj - lige så
foragteligt, hvis man er til foragt.?)

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Tomas O.

Dato : 29-05-02 21:05

Bo Warming skrev:

SNIP en overflødig overskrift

> Er man opdraget til demokrati og flinkeskole, så føler man at
> man burde vise piger samme opmærksomhed, selvom de ikke er
> kropsligt smukke, helt i top.

og? Jeg er opdraget i flinkeskole og jeg skal da nok selv bestemme
hvilke kvinder jeg viser hvilke form for opmærksomhed.

> Det er en falliterklæring, at man er så vulgær at gå efter,
> hvad andre går efter - men - hvad helvede - sådan er de
> fleste mænd.

Jeg gør sandelig ikke. Alene at min 'drømmebilledefantasi' af en
kvinde over hele hovedet ikke i sit ydre ligner andre mænds
'drømmebilledefantasi', måske nogle få.

Du nedgør da dit eget køn her så det vil noget. "mænd tænker med
pikken" Nej de gør ej, men de er kanske opdraget til at det er
måden man gør på når man er en mand? Opdraget til at det ikke er
ok at vise følelser, ikke opdraget til at sex og følelser kan høre
sammen og måske slet ikke bør adskilles, opdraget til at det er ok
at snakke svinsk om det modsatte køn man er i forhold til når der
kun er mænd i nærheden?

> [...]
> verden" tænkte jeg at "DET ER DER SKU NOGET OM" , hvis man
> ser på de typiske virvar af foldede skamlæber og en stor

Pladder sludder og det rene vrøvl. De er mere forskellige end
folks næser. At skære alle kvinders kønsorganer over en kam er alt
for letkøbt. Nogen kvinder har store skamlæber, nogen små, nogen
har en stor klit nogen en lille nogen har meget hår på nogen har
lidt og så videre.. ligesåvel som nogen mænd kan lide de ene og
dne anden slags og har preferencer som i realiteten er fuldstændig
fløjtende ligegyldige hvis de kan lide kvinden, når man elsker en
kvinde eller er forelsket i hende er man fløjtende ligeglad med om
hun har store bryster eller små eller om hendes skamlæber vender
ind eller ud, er man ikke ligeglad er man enten fucked up eller
ikke forelsket og føler ikke kærlighed.

> [...]
> til plast-kirurgisk soignering forneden, ville jeg nok være
> lige knap så nærig, som hvis det var bryster eller læber hun

Ahva? Det her er sgu da lige så fjollet i mine øjne. Læs
ovenstående jeg har skrevet igen.

> Men det er sku en falliterklæring, at man ikke bare godtager
> guds skaberværk som det er - hvad mener du?

Netop!

> Er fransk-til-pigen et forskruet påfund - skabt af
> dominerende herskerinder, der vil ydmyge manden, og
> clitoris-pirres (evt efter at støvlesnuder er behørigt
> kysset).

Latterligt og nedladende postulat.

> Måske vor fremmedgjorte kulturs porno har skabt en
> latterlig interesse vedr, hvad er helt uvæsentligt - vi kunne
> lige så godt studere fingeraftryk og udlede noget sexet og
> smukt ved nogle og ikke ved andre?

Tjah i nogen kulturer er de anderledes end hos os. Hvad mener du
med fremmedgørende kulturs porno? Er det fordi du tror eller mener
at folk tager porno alvorligt nok til at tro det er en afspejling
af virkeligheden og ikke fantasi? Eller hvad mener du?

> Ville verden blive lykkeligere, hvis der var mere Miss
> Universe ved alle kvinder - næppe.

Sikkert ikke, for man ville ikke vide hvad smukt er medmindre man
har noget at samenligne det med. Ligesom man ikke kan vide hvordan
koldt er medmindre man har prøvet varmt.

> [...]
> hos fortidens kineser-prinsesser. Men er ikke vore
> tatoveringer, piercinger, plastkirurgi - og tøj - lige så

Hvem siger vi griner nedladende? Den holdning tror jeg ikke der er
ret mange mennesker der har mere i dagens Danmark. Den var ganske
vist ret fremherskende i 50'erne men i dag? Nej vågn op Bo vi
skriver 2002 og ikke 1952, vi har rejst de fleste af og og takket
være vores velstand og Spies er der ikke ret mange af den type
menesker mere.

Tomas som valgte at hive BW ud af filteret da han alligevel ser
alle hans indlæg som folk citerer og noge af dem skal sgu ikke stå
imodsagt for den der tier behver sandelig ikke at samtykke!

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-02 22:48

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> [...]
> at folk tager porno alvorligt nok til at tro det er en afspejling
> af virkeligheden og ikke fantasi? Eller hvad mener du?

Jeg mener at "drømmeindustrien" som forlyster os onanister med en krykke til
vor fantasi, skal variere sig og skabe handlinger, og derfor begyndte man
for over hundred år siden at dvæle ved "falatio" og "cuningulus", altså
fransk til og fra, og nu opfylder det meget i vor fantasi og dermed også i
vore samlejevaner.

Inden da tror jeg man var sundt ligeglade med flaprende skamlæber , men nu
presses piger til at få dem rettet ud og gjort symmetrisk billedskønne(og
hjerte-barberede osv) - og jer er i vildrede om hvor meget jeg foragter
Vestens civilisation for denne kunstighed.
Der er jo noget attraktivt ved marcipan-idealet.

> Sikkert ikke, for man ville ikke vide hvad smukt er medmindre man
> har noget at samenligne det med. Ligesom man ikke kan vide hvordan
> koldt er medmindre man har prøvet varmt.

Som barn fik jeg tandbøjle, men den kloge ortodontist-overlæge sagde til min
mor , at vi skulle jo ikke alle ligne filmstjerner. Og siden tænkte jeg, at
hvis alle fik perfekte tænder - og pigerne perfekte bryster - så ville der
være præcis samme kamp på kødmarkedet (som du og jeg er enig om er mindre
vigtig end åndsmarkedet)
De der ville føle sig udenfor og grimme, ville være præcis lige så mange
som nu.

> Hvem siger vi griner nedladende? Den holdning tror jeg ikke der er
> ret mange mennesker der har mere i dagens Danmark.

Uanset hvor oplyste og tolerante vi er, så kan vi ofte lide at se ned på
fremmede kulturer.
Bestsellerbogen "Vilde svaner" om kineserkvinders snørede fødder (før 1949,
og under en promille af befolkningen) oploevede jeg brugt af en forsker,
til at argumentere for, at menneskerettigheder er bedre i Vesten end i
Fjernøsten