ingen vedhæftede filer ??
Fra : HL

Dato : 29-05-02 18:26

Hej NG.
Når jeg modtager mail med vedhæftede filer fra en ven, er der ingen fil
vedhæftet. Mailen fylder det den skal, men der er ingen klips i min Outlook
Express.

Hvad er der galt ?`??????

Fra : Carsten H

Dato : 29-05-02 19:58

"HL" <Henning@legaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når jeg modtager mail med vedhæftede filer fra en ven, er der ingen fil
> vedhæftet. Mailen fylder det den skal, men der er ingen klips i min

Du har helt sikkert sat flueben i Tillad IKKE at vedhæftede filer ........

Står i fanebladet Sikkerhed under Funktioner

Carsten H

Fra : Simon

Dato : 29-05-02 21:24

> Outlook

> Du har helt sikkert sat flueben i Tillad IKKE at vedhæftede filer ........
>
> Står i fanebladet Sikkerhed under Funktioner
>
> Carsten H

Øhhh, jeg sidder med en engelsk OE 6, og der står altså ikke noget felt om
attachments under Tools, Options, Security... Kan du uddybe det lidt ?

Hilsen
Simon

Fra : pre

Dato : 30-05-02 10:35

Teksten er der godt nok, men har næppe nogen effekt mht. problemet.

pre

Fra : pre

Dato : 29-05-02 21:20

Det kan vist kun blive gætteværk, men sandsynligvis er det afsenderen der
har et problem. Det ville være hensigtsmæssigt om den pågældende vfortalte:
Om mailen er sendt som HTML, Plain tekst eller rtf. Hvordan indstillingerne
er for MIME. Om andre melder om samme problem. Er det sendt fra en OE? Evt.
kunne han sende en vedhæftning til mig.(periander@postkasse.net)

pre