Skammeligt levebrød
Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 29-05-02 07:19

Tænk hvis Danmark skulle få et land uden burokrater, farisærer og
levebrødeprædikanter, men alle gav deres liv for at tjæne Herren med
oprigtigt hjerte og i troens fulde vished;

Lige som Apostelene Jesus sendte;

Luk 22v35 Så sagde han til dem: »Dengang jeg udsendte jer uden pung og
taske og sko, manglede I da noget?« »Nej, ingenting,« svarede de.

2 Tes 3v8 og vi fik ikke kosten gratis af nogen, men fik den ved at arbejde
under slid og møje nat og dag for ikke at ligge nogen af jer til byrde,

Hvad koster en levebrødsprædikant / foredrag ???

Erik L

Rom 10 v8 Nej, hvad siger den? »Ordet er dig nær, i din mund og i dit
hjerte,« og det ord er troens ord, som vi prædiker.

Erik L

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-05-02 07:22

"Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> writes:

> Hvad koster en levebrødsprædikant / foredrag ???

Hvad koster du samfundet?
--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 29-05-02 12:50

..
"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad koster du samfundet?

Nu igen, mere chikane???

Jeg ser heller ikke en relevant samligning med at være betalende medlem af
et socialt samfund, hvor der kan være et pension problem hvis alderen og
helbredet skulle svigte.

Men det er ikke lige det jeg spurgte om, har du i tavshed ingen svar kunne
ingen høre din manglende visdom som bl.a. Rock musik og nu dette her indlæg
om levebrødsprædikanter!

Erik L

Sandheden er ikke altid rar
den kan såre og gøre ondt
men den er alligevel bedre
end fortielsen og løgnen
for de dræner ens livskraft.

Fra : Sebastian

Dato : 30-05-02 15:22

> Tænk hvis Danmark skulle få et land uden burokrater, farisærer og
> levebrødeprædikanter, men alle gav deres liv for at tjæne Herren med
> oprigtigt hjerte og i troens fulde vished;

Hvad mener du med levebrødsprædikanter? Dagens præster?
Og farisær? Hvad er det for en fyr?

Bureauokrater kan vi ikke leve uden. Det skal til for at vi kan ha' et
demokratisk samfund.

SNIP Citater

> Hvad koster en levebrødsprædikant / foredrag ???

En præsteløn, vel?