gammel bunke skrot
Fra : Occisor

Dato : 28-05-02 22:10

Jeg har fået fat i en gammel bunke skrot af en puch 2 gear som jeg har
sat i stand, men den har lidt det same problem som hende tøsen RpR havde
fat i, men ikke helt.... det lyder som om den drukner sig selv hvis man
giver bundgas :( og når man skifter gear tager MEGET lave omdrejninger
og har slet ingen kræfter.

PS: Er der noget der mske er interesserede i at købe den når den engang
kommer til at virke? (2500,-)

På forhånd THX

Fra : RpR

Dato : 29-05-02 10:34

> [...]
> fat i, men ikke helt.... det lyder som om den drukner sig selv hvis man
> giver bundgas :( og når man skifter gear tager MEGET lave omdrejninger

Hvis den nærmest siger "bøøh" når du vipper håndtaget i bund så har den for
lille dyse. Hvis dysen er for stor, så vil den enten 4-takte eller have
store problemer med at holde sig igang uanset position af gassen.

Men ellers er det altid en god ide at gå igang med at rense luftfilter,
karburator, kontrollere tænding etc på sådan en gammel knallert.
Der er helt sikkert mange 14årige knægte der har haft mulighed for at
forulempe motoren på den før du fik fat i den

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine