Dropdown menu UD OVER kanten fra en frame ~
Fra : Michael

Dato : 28-05-02 13:02

Hej Gruppe,

Jeg har en top-frame og en left-frame og
MAIN-frame'en, i min
top-frame har jeg en dropdownmenu som virker
fint for sig selv
indtil jeg fik sat alt ind i frames, ja gæt
hvad problemet blev.
Dropdown-menuen kunne kun vise de øverste i
menuen da resten
resten forsvinder "under" frame-kanten...

Jeg har set menu'er der kan vises ud over
kant'en, men HVORDAN???

Min dropdown-menu er lavet af Javascript
(hvis dette skulle
betyde noget)

MVH
Michael