IIS gemmer på tingene - hvordan slår man d~
Fra : Klaus Andersen

Dato : 28-05-02 10:09

Jeg oplever at at min IIS gemmer på javascripts - således at det
ikke er nok at tømme cachen og opdatere når jeg skal teste scripts.
I stedet er jeg nødt til at lukke brovseren og vente et par minutter
inden jeg kan køre korrekturen i scriptet, og det er jo temmeligt
irriterende.

Er der nogen der ved hvordan man slår det fra eller hvad det er man
skal gøre ?

Mvh

KA

Fra : Kim Jensen

Dato : 28-05-02 10:48

> [...]
> irriterende.
> Er der nogen der ved hvordan man slår det fra eller hvad det er man

Du burde kunne forcere en komplet reload ved at ændre på din URL. Tilføj fx
"xyz=7643" ala
http://minserver/minside.asp?xyz=7643 - Skift tallet, og du burde få en
komplet refresh.

mvh
Kim Jensen

Fra : Klaus Andersen

Dato : 28-05-02 15:02

> Du burde kunne forcere en komplet reload ved at ændre på din URL. Tilføj
> [...]
Det vil jeg prøve - men er der ikke en måde at få det til at virke på
normalt vis ?

Mvh

KA

Fra : Kim Jensen

Dato : 28-05-02 15:16

> Det vil jeg prøve - men er der ikke en måde at få det til at virke på
> normalt vis ?

Har du prøvet at ændre det direkte på IIS'en ved at sætte "Enable content
expiration" til "Expire Immediately"?

mvh
Kim Jensen

Fra : Klaus Andersen

Dato : 30-05-02 13:40

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> wrote in message
Tilføj

> Har du prøvet at ændre det direkte på IIS'en ved at sætte "Enable content
> expiration" til "Expire Immediately"?

Hej Kim .. øøøhh . hmm - hvor finder jeg det ?

Mvh

KA

Fra : Kim Jensen

Dato : 30-05-02 16:17

> Hej Kim .. øøøhh . hmm - hvor finder jeg det ?

Vælg Properties for dit site og derefter fanebladet "HTTP Headers".

mvh
Kim Jensen

Fra : itgrafen

Dato : 28-05-02 11:10

jeg er ikke helt sikker på det her Klaus,
men det burde virke hvis du klikker ctrl + F5 samlet,
så skulle din side læses ind helt forfra.
- men som sagt, jeg er ikke helt sikker

vh
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Klaus Andersen

Dato : 28-05-02 14:54

> jeg er ikke helt sikker på det her Klaus,
> men det burde virke hvis du klikker ctrl + F5 samlet,
> så skulle din side læses ind helt forfra.
> - men som sagt, jeg er ikke helt sikker

Nej - Ctrl+F5 fremtvinger opdatering af cachen (temporary internetfiles) -
men mit problem ligger i IIS'en som gemmer på eksekverede scripts (de ligger
formodentligt i hukommelsen og skvulper) -

Mvh

KA

Fra : find clausen

Dato : 28-05-02 15:42

On Tue, 28 May 2002 10:10:26 GMT, "itgrafen" <itgrafen.news@kandu.dk>
wrote:

> men det burde virke hvis du klikker ctrl + F5 samlet,
Søg Google "SHIFT+F5" "CTRL+F5"

--

find clausen
http://www.photopress.dk/