office 2000
Fra : Bjarke Madsen

Dato : 28-05-02 07:39

Alle programmerne i office pakken lukker ned efter kort tid efter jeg åbner
det
Jeg tror ikke det er virus fordi jeg har lige scannet min computer med den
nyste opdatering at mcafee´s virus scan

Fra : Søren Blom

Dato : 28-05-02 12:53

"Bjarke Madsen" <Bjarke@madsen.tdcadsl.dk> skrev
> Alle programmerne i office pakken lukker ned efter kort tid efter jeg
åbner
> det

Hvis det er en pirat udgave du har af din Officepakke og du har installere
SR1, så er det derfor, ellers skal du tage kontakt til Microsoft.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Bjarke Madsen

Dato : 29-05-02 06:33

Jeg takker

Fra : Bjarke Madsen

Dato : 29-05-02 12:24

en pirat udgave og en sikkerhedskopi så jeg ikke ridser originalen er det
ikke det samme i denne hensigt

Hvordan fjerner jeg SR1 igen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-05-02 12:37

"Bjarke Madsen" <Bjarke@madsen.tdcadsl.dk> skrev:

> en pirat udgave og en sikkerhedskopi så jeg ikke ridser
> originalen er det ikke det samme i denne hensigt

Nej. Det er fuldt legalt at lave en kopi til eget brug.

> Hvordan fjerner jeg SR1 igen

Afinstaller hele Officepakken og installer uden SR1 igen. Det er
eneste mulighed.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-05-02 12:39

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jc@dmf.dk> skrev:

> Nej. Det er fuldt legalt at lave en kopi til eget brug.

....og det som forårsager nedlukningen er serienummeret, ikke selve
cd'en.