Hvad er definitionen på output?
Fra : Michael Midtgaard

Dato : 27-05-02 17:25

Jeg skal lige være helt sikker på hvad output funktionen kan.
Jeg har styr på input og append.

Hvad sker der hvis man f.eks i sin kode skriver:

open filnavn for output as #filnummer

Pft

Michael

Fra : Steen Gellett

Dato : 27-05-02 17:44

Ny fil bliver oprettet HVER gang......alt hvad filen indeholder bliver slettet....hvis ikke
den eksistrerer bliver den oprettet !!

Michael Midtgaard skriver:

> [...]
> Jeg har styr på input og append.
>
> Hvad sker der hvis man f.eks i sin kode skriver:

Steen Gellett
Member of: DanishTeamRC5-64 Calculation - Team ID#:6635
Mailto:steen@gellett.net

Fra : preben nielsen

Dato : 27-05-02 17:36

"Michael Midtgaard" <moz@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal lige være helt sikker på hvad output funktionen kan.

output _funktionen_ ?? Output er i denne forbindelse bare en
parameter/nøgleord

> Jeg har styr på input og append.

Er du sikker

> Hvad sker der hvis man f.eks i sin kode skriver:
>
> open filnavn for output as #filnummer

Så åbnes en fil med tilladelse til at du kan skrive i den. Findes
filen i forvejen "slettes" den først.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk