Udskrifter / OutlookXP
Fra : Torben Brøndum

Dato : 27-05-02 15:21

Hej NG,

Hvodan kan man få vist på et udskrift af en evt. afsendt mail, at man har
(haft) vedhæftet en fil....oplysninger mangler på udskriften.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Anette Rasmussen

Dato : 29-05-02 16:02

> Hvodan kan man få vist på et udskrift af en evt. afsendt mail, at man har
> (haft) vedhæftet en fil....oplysninger mangler på udskriften.
>
> Hilsen Torben Brøndum

Kan det passe, at det "kun" er når de vedhæftede filer ligger i en
html-formateret mail, at du oplever dette?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Torben Brøndum

Dato : 29-05-02 20:24

Hej "Anette Rasmussen" <alr@tdk.dk>

> Kan det passe, at det "kun" er når de vedhæftede filer ligger i en
> html-formateret mail, at du oplever dette?

Prøvede det lige...og du har ret i din antagelse...hjælper det dig videre ??

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Anette Rasmussen

Dato : 29-05-02 21:22

> Prøvede det lige...og du har ret i din antagelse...hjælper det dig videre
??

> Hilsen Torben Brøndum

Delvis. Har pt. en forespørgsel hos MS - de siger det er "by design", men
det kan sgutte være rigtigt. Ser for mig mere ud som en klokkeklar fejl.

Hilsen
Anette Linnea

Fra : Torben Brøndum

Dato : 29-05-02 21:34

Hej igen "Anette Rasmussen" <alr@tdk.dk>

> Delvis. Har pt. en forespørgsel hos MS - de siger det er "by design", men
> det kan sgutte være rigtigt. Ser for mig mere ud som en klokkeklar fejl.

Ok....det skal vi så leve med indtil videre - "skide trals"

Og hvis man vil hjælpe de samarbejdspartneer man har, ja sender man ikke
mail
i HTML-format...er du ikke enig ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-02 08:49

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote in message

> Hej "Anette Rasmussen" <alr@tdk.dk>

> Prøvede det lige...og du har ret i din antagelse...hjælper det dig videre
??

Prøv følgende:
Aktiver Indholdsrude. Aktiver mailen. Gå i Filer, Udskriv og tilving den der
med at udskrive vedhæftede dokumenter sammen med mailen. Nu skulle det
virke, ikke sandt?

Det med Indholdsruden synes jeg ikke er så godt, for det er jo ikke alle
brugere, der vil være opmærksomme på det. Design-ændringsønske er afsendt
til MS.

Mvh
Anette Linnea