Fødselsdagskage
Fra : Kay-Verner Christian~

Dato : 27-05-02 14:16

Hej NG

Ved ikke lige om det er den helt rigtige gr.

Men en nem fødselsdagskage som en 4 årig kan have med i børnehave - Nogle
forslag???

Mvh

KV

Fra : Uffe Holst

Dato : 27-05-02 14:44

In an article of 27 May 2002 Kay-Verner Christiansen wrote:

> Men en nem fødselsdagskage som en 4 årig kan have med i børnehave - Nogle
> forslag???

Du kan købe sådan nogle poser, til hvis indhold du blot skal tilsætte
vand og olie, komme det hele i en bradepande og bage i en tre kvarters
tid eller så. Nemt.

Og måske lidt kedeligt.

--
Uffe Holst

Fra : Bambi72

Dato : 27-05-02 17:09

Den behøver ikke at være kedelig, bare fordi at man køber sådanne en pose og
bager den...

Hvis man køber noget frugtfarve og flormelis og giver glasuren en "lækker"
farve... Samtidig kan man købe småt slik og putte ovenpå glasuren..og vupti
har du en flot farvestrålende kage, som ungerne er helt vilde med....

kh.
Bambi72

Fra : Nina Hald

Dato : 27-05-02 17:26

Hej.

Herhjemme er en bollekone et hit, vi laver en almindelig bolledej, så former
vi små boller hvor vi putter marabouchokolade indeni, bollerne sætter vi så
tæt at de vil vokse sammen i form som en kone, hovedet består af en meget
stor bolle. Efter at bollerne er bagte kan man vælge at pynte med glasur og
slik.
Børnene elsker chokoladen indeni og de fleste kan lide boller. Den skal
transporteres på bagepladen så det er lidt besværligt med cykel eller bus,
men den dag kunne man måske ofre en taxa bare den ene vej, hvis man altså
ikke har bil.

Ellers er en drømmekage med chokoladeglasur altså uden det normale fyld også
nem at have med at gøre.

Bon appetit.
--
Venlig hilsen Nina Hald
Fjern XX fra min e-mail hvis du vil skrive privat.

Fra : Ganti-tøsen

Dato : 27-05-02 20:47

"Kay-Verner Christiansen" <kay-verner@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved ikke lige om det er den helt rigtige gr.
>
> Men en nem fødselsdagskage som en 4 årig kan have med i børnehave - Nogle

Pynt med smarties, eller lav en fodboldbane, optegnet med glasur, og med
vingummibamer som spillere, det vækker altid lykke.

God fødselsdag

Gitte

http://ganti.homepage.dk

Fra : Pia R

Dato : 02-06-02 21:36

Hvad med chokolade kage med glasur og slik på, virker og er et hit hos os
!!!!!