Ved du hvad for en knallert der er bedst??~
Fra : Freaken

Dato : 27-05-02 11:38

Hej.

Jeg ville bare spørge om hvad for en knallert der er bedst og købe? Den
skal bruges mest til at køre i byen men også ude på heden. Det er da
helt iorden hvi det kan køre stærkt og har et hurtigt optræk. Og også
hvis man kunne finde nogle tundele.

Hjælp mig.

Freaken.

http://www.kandu.dk/

Fra : Mythos

Dato : 27-05-02 14:43

"Freaken" <Freaken.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal bruges mest til at køre i byen men også ude på heden. Det er da
> helt iorden hvi det kan køre stærkt og har et hurtigt optræk. Og også

Bedst til hvad, og hvilken pris ?
Jeg vil sige sådan en som min er bedst, for jeg har nu rundet de 25.000 km
uden de store udgifter. Der kan findes en masse alternative dele til den, og
den kører bare hver dag uden problemer. Det er en Aprilia Rally jeg har, i
og med det er en Rally, så må den vel egne sig godt til heden

Kim Larsen

Fra : Robert Petersen

Dato : 27-05-02 16:25

tjaa. et meget svært spørgsmål...

I en test som nogle svenskere har foretaget, vinder den nye Derbi GPR vist
på alle punkter...... men hvordan levetid, res.dels priser m.v. forholder
sig kan man ikke se...

Så der er vel lidt smag og behag...

Robert