NÆSTE DSS komsammen....
Fra : Mic

Dato : 26-05-02 21:51

bliver hjemme hos undertegnede i Emdrup, hvor vi holder et giga Grillparty.
Det bliver efter devisen ""medbrigt det du helst selv vil forkulle på
grillen, og i øvrigt godt humør".
Datoen er efter moden overvejelse sat til den 20 Juli.
Nærmere tilgår senere, men markér datoen allerede nu.

Michael Colding
redaktør, http://www.MandeZonen.dk
Skrivekløe? Vi mangler ALTID nye talenter.

Fra : Sott

Dato : 26-05-02 22:32

"Mic" <mico@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> grillen, og i øvrigt godt humør".
> Datoen er efter moden overvejelse sat til den 20 Juli.
> Nærmere tilgår senere, men markér datoen allerede nu.

Jeg "tør" ikke - så jeg tror heller jeg må flygte ud af
landet *LOL*

/Søs

Fra : Chokmah

Dato : 26-05-02 22:56

On Sun, 26 May 2002 23:31:31 +0200, "Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote:

>Jeg "tør" ikke - så jeg tror heller jeg må flygte ud af
>landet *LOL*

så så Søs ....skal du nu bælte fikseres en uge før et komsammen ?

>/Søs

xpost og fut :dk.snak.snik
før der kommer endnu en newbi med fut & fundas..... egentligt sært der
er 2500 forskelige ting man kan svare på også svare man på den ene
ting som man ikke vil svare på ???

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Lillie Brent

Dato : 26-05-02 23:15

Sott skrev:

>"Mic" <mico@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
>Grillparty.
>
>Jeg "tør" ikke - så jeg tror heller jeg må flygte ud af
>landet *LOL*

Du er velkommen til Norge!

--
Lillie

Fra : Mic

Dato : 27-05-02 06:24

> Du er velkommen til Norge!
>
> --
> Lillie

Næh, hov, du.... Sådan leger vi heller ikke. Det er en DANSK newsgroup,
altså må du trække sydover. Det er ikke fordi du ikke har mulighed for at
planlægge det, for tid er der nok af, og overnatningsmuligheder foreligger,
så fat en rejseplan, og kom igang med at planlægge.......

Mic

Fra : Lillie Brent

Dato : 27-05-02 19:56

Mic skrev:

> [...]
>planlægge det, for tid er der nok af, og overnatningsmuligheder foreligger,
>så fat en rejseplan, og kom igang med at planlægge.......

Ville jo bare hjelpe en skremt søs jeg! *GGG*
Men det er nok enklere å overtale en nordmann enn en hel gjeng
dansker.... Jeg får tenke på det, det er jo lenge til juli...

--
Lillie

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-05-02 18:23

"Lillie Brent" <brentbarn@msn.com> skrev i en meddelelse

> Du er velkommen til Norge!

Hvad med mig - er jeg også velkommen? Jeg mener; nord-trøndelag, Namsen,
laks. Sig til, og jeg kigger forbi med min klasse-11-stang (fluestang, that
is).

--
-Jens B.

Fra : Lillie Brent

Dato : 27-05-02 23:10

Jens Bruun skrev:

>Hvad med mig - er jeg også velkommen? Jeg mener; nord-trøndelag, Namsen,
>laks. Sig til, og jeg kigger forbi med min klasse-11-stang (fluestang, that
>is).

Selvsagt er du det! Jeg er glad i å fiske selv jeg, men kanskje
ikke laks, - jeg holder meg mer til et stille skogsvann hvor jeg
får sitte i fred med mine tanker, kun avbrutt av litt
fuglekvitter og en masse mygg og knott!

Men hva har nå dette med DSS å gjøre, om du ikke går inn på mine
tanker i en sådan stund da....*G*

--
Lillie

Fra : Mic

Dato : 27-05-02 06:22

> Jeg "tør" ikke - så jeg tror heller jeg må flygte ud af
> landet *LOL*

Kylling!

Mic

Fra : Mic

Dato : 29-05-02 15:38

Og miraklernes tid er ikke forbi: Peder HAR meldt sin ankomst. Endda truet
med at dukke op dagen før. Nu står verden sgu da ikke længere......

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-05-02 15:54

"Mic" <mico@mandezonen.dk> wrote in message
> Og miraklernes tid er ikke forbi: Peder HAR meldt sin ankomst. Endda truet
> med at dukke op dagen før. Nu står verden sgu da ikke længere......

blaaaa... det gjorde han jo også sidst......

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Sott

Dato : 29-05-02 16:02

> [...]
truet
> med at dukke op dagen før. Nu står verden sgu da ikke længere......

Det gør han da næsten altid, det er bare en taktisk manøvre
for at få os til at frygte afbuddet - den snigløber!

/Søs

Fra : Chokmah

Dato : 29-05-02 18:22

On Wed, 29 May 2002 17:02:28 +0200, "Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote:

>"Mic" <mico@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
>truet
>
>Det gør han da næsten altid, det er bare en taktisk manøvre
>for at få os til at frygte afbuddet - den snigløber!

Hmm jeg sider og tænker på hvis jeg forsker lidt i min fortid så
kender jeg nogen med *ryg mærker * der kan følge ham til toget ..det
var måske i grunde en go ide :) =?
xpost final fut =dk.snak.snik
Mv
Bo

Fra : Chokmah

Dato : 29-05-02 18:13

On Wed, 29 May 2002 16:38:03 +0200, "Mic" <mico@mandezonen.dk> wrote:

>Og miraklernes tid er ikke forbi: Peder HAR meldt sin ankomst. Endda truet
>med at dukke op dagen før. Nu står verden sgu da ikke længere......

du skal ikke tro på det DET HAR HAN SAGT FØR.... men jeg tror ikke han
mener det !!!!
Peder han vil nemligt LYVE !!!!
mVh
Bo :)

xpost final fut :dk.snak.snik>>

Fra : Henning

Dato : 30-05-02 11:55

Mic wrote:
> Og miraklernes tid er ikke forbi: Peder HAR meldt sin ankomst. Endda
> truet med at dukke op dagen før. Nu står verden sgu da ikke
> længere......

Ja, Ja! det har vi hørt før *G*

Så jeg må hellere melde klart ud:

Hanne & Jeg kommer ikke, da vi efter kraftig
opfordring fra vores datter, befinder os i UK
på det tidspunkt for at kigge på palmer

MVH
Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 30-05-02 22:29

Henning skrev:

> Hanne & Jeg kommer ikke, da vi efter kraftig opfordring fra vores
> datter, befinder os i UK på det tidspunkt for at kigge på palmer

Isle of Wight eller Torqay?
--
Fix Outlook Express 5.*:

Fra : Mic

Dato : 30-05-02 23:29

> Isle of Wight eller Torqay?
> --

Kan da lige så vel være Bournemouth eller et hvilket som helst andet sted på
den engelske "riviera".....

Mic

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 31-05-02 00:39

Mic skrev:

> Kan da lige så vel være Bournemouth eller et hvilket som helst andet
> sted på den engelske "riviera".....

Jo men, jeg kunne ikke lige finde et kort og UK og skrev dem jeg lige
kunne komme i tanke om.

BTW: Hvorfor skærer du så kraftigt i citaterne at man ikke kan se hvem
du besvarer?

Hvis jeg læste dit indlæg om 14 dage ville jeg sikkert ikke huske at
det var mit indlæg du besvarede.

Har du ikke læst Marks artikel om Usenet på mandezonen.dk og diverse
oplysende links derpå?
--
Fix Outlook Express 5.*:

Fra : Hanne L

Dato : 30-05-02 23:16

Henning skrev i en meddelelse

Kære Henning *S*

> Hanne & Jeg kommer ikke, da vi efter kraftig
> opfordring fra vores datter, befinder os i UK
> på det tidspunkt for at kigge på palmer

PALMER?

Enten ender I da et forkert sted, eller også har du
snorket i geografitimerne *G*.

Men jeg er da ked af at høre, I ikke kommer, da jeg
holder meget af at snakke med jer to.

Kærlig hilsen
Hanne L
--
"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-05-02 23:19

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote in message

> PALMER?
>
> Enten ender I da et forkert sted, eller også har du
> snorket i geografitimerne *G*.

ej hanne.... det er da vist dig der snorker*G* der findes da endda
adskillige palmer i det sydlige england)

> Men jeg er da ked af at høre, I ikke kommer, da jeg
> holder meget af at snakke med jer to.

me too
men vi må jo tage revance næste gang.....