Installering af pgsql på WinME
Fra : Jonas Delfs

Dato : 08-02-01 17:18

Hey,

Jeg skal have installeret postgresql på min lokale Win(ME)+Apache+PHP...jeg
har hentet pgsql til windows-nt, men hver gang jeg prøver at starte en
..exe-fil, får jeg en fejl smidt i hovedet om at cygwin1.dll ikke blev
fundet...

Nogen der har erfaring med subj.? -eller bare med installering på Winxxxx

- Jonas

Fra : snm

Dato : 09-02-01 02:22

Hej - har ingen erfaring - og kom tilfældigt forbi, men en hurtig søgning fandt denne adresse hvor du kan hente
cygwin1.dll
http://www.mtm.kuleuven.ac.be/~kumar/Fortran.html

Fra : Jonas Delfs

Dato : 10-02-01 13:41

"snm" <kka@jj.f> skrev i en meddelelse
> Hej - har ingen erfaring - og kom tilfældigt forbi, men en hurtig søgning
fandt denne adresse hvor du kan hente
> cygwin1.dll
> http://www.mtm.kuleuven.ac.be/~kumar/Fortran.html

danke! Nu kom jeg da videre....nu har jeg bare et problem med at jeg får en
fejlmeddelelse om at en-eller-anden bruger ikke er oprettet når jeg starter
pgsql :(

- Jonas