Macromedia Flash Player
Fra : Asmus U2

Dato : 26-05-02 09:46

Hej, jeg har lige installeret denne plugin, men bruger mozille som min
browser.

desværre virker den ikke der, men i konqueror virker det fint.

den siger jeg skal starte netscape, skal jeg hente den for at få det til at
virke eller har jeg misset noget under preferences så det kommer til at
virke?

håber nogen kan hjælpe

Asmus
--
Min U2 bootleg trade hjemmeside

http://home19.inet.tele.dk/asmusu2

Fra : Eg

Dato : 26-05-02 11:39

Du skal hente flash_linux.tar.gz fra Macromedia. Den udpakker du i dit
mozilla-plugin-katalog, og så burde det virke. Plugin-kataloget plejer at
være: /usr/lib/mozilla/plugins/ og de to filer som skal være der for at
det virker hedder: ShockwaveFlash.class og libflashplayer.so

/Jeppe Eg