Fejl ved load af spil i GTA3
Fra : Seth

Dato : 26-05-02 04:20

Hey

Så snart jeg loader mit spil crasher den til desktoppen..
Nogen som har haft samme problem og fundet en løsning?

Jeg har tidligere haft grafik fejlen og retten den med Winxp updaten.

PFT

Seth

Fra : Henrik Jarlov

Dato : 26-05-02 23:14

"Seth" <crow_104@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hey
>
> Så snart jeg loader mit spil crasher den til desktoppen..
> Nogen som har haft samme problem og fundet en løsning?

Løsningen kan jeg desværre ikke hjælpe med, kan kun sige, at jeg har præcis
samme problem, kører dog w98.

vh

Henrik

Fra : Seth

Dato : 26-05-02 23:34

"Henrik Jarlov" <henrik.[detherhørerikkemed]jarlov@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:3cf15e76$0$11916$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Løsningen kan jeg desværre ikke hjælpe med, kan kun sige, at jeg har
præcis
> samme problem, kører dog w98.
>
> vh
>
> Henrik

Ja det er møghamrende irriterende!!! der må vel komme en patch snart eller
noget på boardet på deres side...
well så må jeg jo bare skyde nogle flere arme og ben af imens...hehe!!

rart at høre, at jeg ikke er alene...

mvh

Seth

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-05-02 10:03

> [...]
> noget på boardet på deres side...
> well så må jeg jo bare skyde nogle flere arme og ben af imens...hehe!!

Løsning: Slet "movies" mappen... Så kører det...

Det vil virke som om det hænger i starten men et par museklik får gang i
det. (Det prøver jo på at afspille de film der ikke er der).

- Martin

Fra : Seth

Dato : 27-05-02 20:07

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Løsning: Slet "movies" mappen... Så kører det...
>
> Det vil virke som om det hænger i starten men et par museklik får gang i
> det. (Det prøver jo på at afspille de film der ikke er der).
>
> - Martin

Hjalp desværre ikke im afraid....nu springer den ud på skrivebordet..crap!

Seth