link til fil på ftp?
Fra : Søren Dinesen

Dato : 08-02-01 15:43

Jeg har prøvet på at lave det sådan at man fra min hjemmeside kan
linke til nogle filer, der ligger på min ftp, men jeg har ikke haft
held med det. Som ftp-server har jeg prøvet både G6 og Serv-U. Jeg
mener at henvisningen i koden bør være som følger:
ftp://user:password@IP/filnavn
Men når andre trykker på linket og serveren er oppe, får de at vide at
"server returned extended information"
Er det mig der gør noget galt, og i så fald hvad?

Søren.

Fra : Throm

Dato : 08-02-01 18:36

Jeg kender ikke G6 men jeg mener ikke at Serv-U er så glad for at man bruger
en browser til at kontakte den.

M.V.H.

Henrik

Fra : KeZZe

Dato : 08-02-01 20:45

> Jeg kender ikke G6 men jeg mener ikke at Serv-U er så glad for at man
bruger
> en browser til at kontakte den.

G6 sender filen fint afsted, hvis man klikker på et link som dette.

--
/KeZZe
Mail: mailto:kezze@kezze.dk ICQ: 14602805

Fra : emil

Dato : 09-02-01 16:19

Hej! jeg kan ikke se nogen problem i din link.
Er du sikker på, du har sat serveren rigtigt op?
Hilsen
Emil

Fra : KeZZe

Dato : 09-02-01 16:30

> Som ftp-server har jeg prøvet både G6 og Serv-U. Jeg
> mener at henvisningen i koden bør være som følger:
> ftp://user:password@IP/filnavn

Din URL ser fin ud, prøv at slette G6-biblioteket og følg min guide på
http://kezze.dk/pub/g6ftpd.doc .
Skriv til mig, hvis du ikke kan læse Word 2000-dokumenter, så skal jeg nok
sende dig den i et andet format.

Fra : K.T.

Dato : 09-02-01 21:09

prøv at tilføje et port nummer...