jeg har købt den hos zitech, har fået samme tlf. nr der inde fra. Jeg prøver
at ringe på mandag og siger om jeg ikke kan få lavet den som zitech, hvor
garentien stadig dækker det...
"Jeppe" <Jeppejepsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:HGUH8.26289$4f4.844588@news000.worldonline.dk...
> Det var en på mit tidligere arbejde jeg fik til det så det var gratis....
he
> he hjælper jo ikke dig så meget desværre.
> Der står på
www.shg.dk ' s hjemmeside at der er 36 Mdr. SwapOut Service på
> din skærm så måske du skulle prøve at følge anvisningen som er: " Ved
defekt
> produkt kontaktes INFOCARE på tlf. 45760110" (klippet fra shg). Men hvis
du
> ikke gider det, er det nok rigtigt at det er lettest at få den lokale
> fagmand til det.
> MVH Jeppe
>
>
> "peet_dk" <nope> skrev i en meddelelse
> news:3cf00bc0$0$58746$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > kan du huske hvor meget du gav for det? Grunden er at jeg sikkert kan få
> > dækket det, da der stadig er nogle måneders garenti på den.. Men.. Så
skal
> > den sendes ind, så venter man en uge, også kommer kommer den igen. Og
det
> > koster sikkert kassen at sende sådan en skærm.. Også er det jo ved at
være
> > lettere at smide den op til den lokale fagmand.
> >
> >
>
>