tilføje path
Fra : Asmusu2

Dato : 24-05-02 20:41

Hej, jeg har installeret et program der hedder porivo, som kræver noget
java.

den fortæller mig jeg skal tilføje et path til /bin/java/jre/1.3/jre1.3

jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig

Hilsen

Asmus

--
Min U2 bootleg trade homepage

http://home19.inet.tele.dk/asmusu2

Fra : Martin Andersen

Dato : 25-05-02 13:59

Asmusu2 wrote:

> [...]
>
> den fortæller mig jeg skal tilføje et path til /bin/java/jre/1.3/jre1.3
>
> jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig

Du kan tilføje path til java bin i /home/asmus/.bash_profile eller
det dit home dir hedder.

Martin.

Fra : Jesper S. Knudsen

Dato : 29-05-02 08:54

Hvis du vil have alle brugere på maskinen til at kunne bruge programmet kan
du sætte det op i /etc/profile

/JSK