Visual basic starter
Fra : Jan Nielsen

Dato : 08-02-01 11:14

Hej NG

Jeg kunne godt tænke mig at laære at programmere.
Og jeg har hørt at Visual Basic skulle være suverent til det,
fordi man kan lave programmer uden at skulle lave runtime ting osv.
Mit spørgsmål:

Den bedste bog til VB 6.0,
En der måske, både tager rundvisning i
det at komme i gang, og de mere avancerede funktioner, her tænker jeg ikke
på tegneprogrammer,
eller lommeregnere, det findes jo i forvejen,
men måske noget der også kan bruges i hverdagen.
Helst på dansk, men hvis en engelsksproget er gudebogen,
så er det også i orden.

Med venlig hilsen

Jan

Fra : Harry

Dato : 08-02-01 14:46

Hej Jan
jeg kan stærkt anbefale "Start på Visual basic 6.0" aj Jakob kristiansen
udgivet af idg.
Den gennemgår altså tegneprogrammer og lommeregnere, men også meget andet
som ActiveX og andet

Hilsen Harry

Jan Nielsen <jan-nielsen@nielsen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:95trfq$i9h$1@news.inet.tele.dk...

Fra : PPP

Dato : 08-02-01 21:36

Har lige købt bogen og den se meget spændende ud,
Har også fået bogen anbefalet af mange !! (3)

Jacob