Side opdel med asp??
Fra : Informationskontoret

Dato : 24-05-02 09:20

Jeg har en database på over 400 poster som jeg skal have ind på en Webside.
Men hvis jeg loader alle på en gang tager det alt for lang tid. Derfor vil
jeg gerne have opdelt dem med 50 poster på hver side.

Hvordan er det lige man gør med asp?

På forhånd tak
Per Nielsen

Fra : Søren Lundfald

Dato : 24-05-02 09:25

"Informationskontoret" <ikt-lfrs@hjv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hvis jeg loader alle på en gang tager det alt for lang tid. Derfor vil
> jeg gerne have opdelt dem med 50 poster på hver side.

http://activedeveloper.dk/aspdigital/kapitel2/paging.asp
Søren Lundfald

At a bus station the bus stops
At the train station the train stops

> [...]