Mopehus syndrom
Fra : Jan & Connie Jensen

Dato : 24-05-02 07:37

Hej Gruppe

Er der nogen her der ved hvad Mopehus syndrom, indebærer og hvad denne
diagnose dækker over. Da vores yngste søn, har fået denne diagnose.

Connie og Jan
Forældre til
Sasja, Maj og Theis

Fra : WebWoman

Dato : 24-05-02 10:09

"Jan & Connie Jensen" <cj-soft@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen her der ved hvad Mopehus syndrom, indebærer og hvad denne
> diagnose dækker over. Da vores yngste søn, har fået denne diagnose.

Har I fået stukket en diagnose ud hos lægen UDEN at få forklaret, hvad det
handler om?
Hvad med at aftale en tid hos lægen og få en snak om konsekvenserne i givet
fald?

Mvh. Lisbeth

Fra : Lene Bagge

Dato : 24-05-02 11:33

Ja, jeg kan da kun være HELT og aldeles enig med Lisbeth... det er da for
dårligt andet !

Mvh. Lene

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 24-05-02 14:55

Hej Connie og Jan

Jeg har prøvet at søge lidt på www.google.dk , www.jubii.dk,
www.netdoktor.dk, www.sundhed.dk, og jeg får overhovedet ingen informationer
når jeg søger på Mopehus.... Staves det måske på en anden måde, eller kaldes
det også noget andet??

Hvad dækker diagnosen over? Altså hvad er der galt med Jeres barn??

Hej fra Sandra

Fra : Bess

Dato : 24-05-02 17:11

"Klitte Egeberg" <sanbo@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
kaldes
> det også noget andet??
>
> Hvad dækker diagnosen over? Altså hvad er der galt med Jeres barn??

Jeg tror at der tænkes på Möbius Syndrom

mvh
Bess

Fra : Tina

Dato : 24-05-02 19:21

Åh, undskyld. Dit indlæg er sendt før mit, men var endnu ikke nået til mig,
da jeg sendte mit indlæg, pga. forsinkelse på newsserveren....

Håber I overlever miseren derude

Tina

Fra : Tina

Dato : 24-05-02 19:18

"Klitte Egeberg" <sanbo@post8.tele.dk> skrev i
> [...]
informationer
> når jeg søger på Mopehus.... Staves det måske på en anden måde, eller

Hejsa

Jeg har også været rundt og lede (drevet af nysgerrigheden, da jeg heller
ikke umiddelbart kendte "Mopehus").

Kan det være Möbius syndrom der er tale om?

Se dette link for yderligere beskrivelse:

http://www.csh.dk/sjaeldne_handicap/mobius_syndrom/indhold.html

Mvh.

Tina