S: Skærm 21" Hitachi
Fra : Jack

Dato : 23-05-02 21:24

Hej

Jeg har en 21" skærm til salg af mærket Hitachi CM 815 ET Plus

den kan tilsulttes 2 pc'er til samme skræm, som man kan switche mellem,
derfor jeg havde den, men det har jeg ikke brug for mere.

Her er et link:
http://www.hitachidisplays.com/products/CM810_CM815plus.htm

Den er ca. 1½ år, og virker 100%

Den befinder sig i Aabenraa, men jeg kan måske godt levere til nærmeste
station på Jylland eller Fyn (mod en mindre gebyr).
Jeg regner med at ville sælge ved højeste bud over 4.000, jeg gav selv 9.500
da jeg købte den for 1½ år siden fra ny.

Eller send et fornuftigt bud.

Byd her eller på min mail som er: jacon@edb.dk

Mvh.
Jack

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-02 21:30

"Jack" <jacon@edb.dk> skrev
[cut]
> Her er et link:
> http://www.hitachidisplays.com/products/CM810_CM815plus.htm

Og her er et andet: news:dk.marked.privat.edb, hvor annoncen ikke vil være
off topic

/Chr