Start af batch-fil med parametre fra html-~
Fra : M@rk

Dato : 08-02-01 09:15

Hej alle,

jeg har siddet og læst lidt på www.usenet.dk for, at finde ud af om
dette er den rigtige gruppe til mit spørgsmål - jeg håber, at jeg har
forstået det rigtigt ellers beklager jeg big-time

Jeg har en lille batchfil som jeg godt kunne tænke mig, at starte fra en
html sige - jeg har prøvet forskellige løsninger, ganske uden held

Batchfilen skal have nogle parametre, som jeg gerne skulle kunne
indtaste i en form på en html-side f.eks.

min-batch-fil.bat ole poul svend

Findes der en løsning til denne lille udfordring og i så fald, hvilken?

TIA,

Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-02-01 16:33

Det kan du gøre ved hjælp af en ActiveX kontrol.

Fra : M@rk

Dato : 08-02-01 16:51

Thu, 08 Feb 2001 16:33:26 +0100, berigede Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> dk.edb.internet.webdesign.clientside med:

>Det kan du gøre ved hjælp af en ActiveX kontrol.

Kanon - kunne man få et lille hint til fremgangsmåden?

/Mark

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-02-01 07:20

Ja, Lær Visual Basic og skriv en ActiveX kontrol til dette eller betal
en erfaren programmør for at gøre det. Regarding det sidste kan du
finde IntraLaunch på nettet. Jeg testede den sidste år og den virker.
Prisen var vist omkring $50.